آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۳۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
شرکت بیمه کوثر و سازمان بسیج مستضعفین به منظور گسترش ضریب نفوذ بیمه تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
برای استفاده از ظرفیت عظیم بسیج در راستای نشر و گسترش فرهنگ بیمه در جامعه به عنوان پشتوانه مطمئن روحی و روانی خانواده ها در هر شرایط و نیز نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه، تفاهمنامه همکاری بیمه میان معاونت سرمایه انسانی سازمان بسیج مستضعفین و شرکت بیمه کوثر امضا شد.

بر اساس این تفاهمنامه که در همایش معاونین سرمایه انسانی بسیج سپاه های استان ها رونمایی شد، مجموعه عظیم بسیجیان که بدون هیچگونه توقعی در همه عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی حضور فعال و مؤثری دارند در موضوعات عمر و حوادث، عمر و سرمایه گذاری، مکمل درمان، خانه و اثاثیه، شخص ثالث و بدنه خودرو از مزایای بیمه ای شرکت کوثر برخوردار می شوند.

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم رونمایی از این تفاهم نامه پیرامون فعالیت بسیج در مهار کرونا گفت: در مسئله ویروس کرونا ما پر قدرت وارد شده و از طریق رزمایش کمک مؤمنانه افراد قابل توجهی را شناسایی و به دنبال آن بسته های حمایتی به آنان ارائه کردیم. ما همچنین قادر هستیم که  نهضت جهش تولید را همین‌گونه پر قدرت به سرانجام برسانیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه به زودی برنامه ای برای نهضت جهش تولید در بخش کشاورزی رونمایی می شود، اظهار کرد: ان شاءالله سازمان بسیج در کنار وزارت خانه های مربوطه به حوزه تولید مانند وزارت صمت و وزارت جهاد کشاورزی بتواند تولید، اشتغال و وضعیت معیشتی مردم را بهبود ببخشد.

سردار سلیمانی تأکید کرد: مردم باید احساس کنند که منویات مقام معظم رهبری توسط نیرو های انقلابی جاری می شود.

وی درمورد مرحله دوم رزمایش کمک های مؤمنانه گفت: برنامه ریزی مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه به پایان رسیده است که در سه مرحله ده روزه برگزار خواهد شد، اولین مرحله مربوط به دهه امامت( از روز عید قربان تا عید فطر) است و مرحله دوم هم دهه اول محرم برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه سومین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه در دهه آخر ماه صفر برگزار می شود، پیرامون انعقاد تفاهم نامه ای که امروز میان سازمان بسیج مستضعفین و بیمه کوثر صورت پذیرفت تصریح کرد: توسعه فرهنگ بیمه و بالا بردن ضریب نفوذ بیمه در بسیج وظیفه ما است .از این‌رو رسانه ای کردن اینگونه مسائل مشکلی ندارد و نباید از سم پاشی های دشمن هراسید.

سردار سلیمانی خاطر نشان کرد: تعاون با یکدیگر فرهنگ ما مسلمانان است که کمک های مؤمنانه  را به عنوان یکی از مصادیق آن می توان مطرح کرد، که این نوع فعالیت دارای ثواب بسیار زیادی دارد.

وی با تاکید بر اینکه توسعه خدماتی از قبیل بیمه باید برای عموم مردم صورت بگیرد، تصریح کرد: وقتی بحث از جهش تولید به میان می آید ما به عنوان سازمان بسیج باید همه کشاورزان، دامداران و صنعتگران را در نظر بگیریم، زیرا بسیج یک تشکیلات مردمی و نه حاکمیتی است وسپاه فقط از آن صیانت می کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه درمورد مطالبه مقام معظم رهبری از مجموعه های انقلابی گفت: مقام معظم رهبری مطرح کردند که مجموعه های انقلابی باید تلاش خود را چند برابر کنند تا بر مشکلات کشور فائق بیایم چنانچه ملت ایران در دوره هایی مانند انقلاب، دفاع مقدس و معضل ویروس کرونا وحدت اسلامی خود را به نمایش گذاشتند.

سردار سلیمانی افزود: بسیاری از هموطنان ما که در کشور هایی از قبیل آمریکا، کانادا، انگلیس و فرانسه اقامت دارند  به دنبال بازگشت به ایران هستند، از این رو وضع ما نسبت به این کشور ها در مهار ویروس کرونا بهتر است، اما باید تلاش کنیم که اپیدمی مجدد نداشته باشیم.

براساس این گزارش در این مراسم علاوه بر سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین،  امیر مشعل چی مدیر عامل بیمه کوثر نیز اظهار داشت:  بسیج قبل از آنکه یک سازمان حاکمیتی باشد یک نگرش و تفکر است .معتقدم نگرش بسیجی بعد از گذشت این سال ها نه تنها کم نشده بلکه پر رنگ تر هم شده است.

مشعل‌چی تأکید کرد: همانطور که مستحضر هستید در تمام کشور های پیشرفته دنیا حوزه های کاری بدون بیمه همگی ابتر هستند، از این سو در هر جا که فعالیت خدماتی انجام می شود باید بر مبنای بیمه صورت بگیرد تا بتوان فعالیت های خدماتی را گسترش داد.

وی افزود: اگر سازمان بسیج و بیمه کوثر می خواهند ضریب نفوذ بیمه را گسترش بدهند باید یک برنامه جامع داشته باشند که این برنامه هدفی دارد که آن را سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیرو های مسلح  تحت عنوان ارتقای منزلت و معیشت بسیجیان به بنده ابلاغ کردند.

: خبرگزاری تسنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: