آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۳۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹
فرمانده سپاه فجر:
سردار غیاثی گفت: استقلال علمی و دستیابی به فناوری های نوین یکی از ارکان اقتدار کشورها در عرصه بین المللی است و این مهم از طریق جهاد علمی در دانشگاه بدست می آید.
سردار غیاثی در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد شهید والامقام دکتر مصطفی چمران و بزرگداشت روز بسیج اساتید، گفت: شهید چمران یکی از الگوهای برتر در زمینه انقلابی گری و جهاد علمی است که هم در عرصه علمی و دانشگاهی و هم در عرصه جهاد نقش آفرینی درخشان و موفقی داشته است.

وی با تاکید بر اینکه سَبکِ زندگی شهید چمران بهترین الگو برای اساتید دانشگاه است، گفت: نقش اصلی در تداوم حرکت پُرشتاب علمی کشور و پویایی محیط دانشگاه و مراکز آموزش عالی بر عهده اساتید دانشگاه می باشد.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه دانشگاه از جمله عناصر اصلی تحولات در جامعه اسلامی است، گفت: "تربیت دانشجوی انقلابی و امیدوار به آینده" رسالت مهم اساتید بسیجی است و اگر در این زمینه موفق عمل شود آینده کشور از هرگونه آسیب مصون خواهد ماند.

وی با بیان اینکه پیگیری رشد علمی و خودکفایی کشور در زمینه های مختلف مطالبه مهم از اساتید بسیجی است، گفت: استقلال علمی و دستیابی به فناوری های نوین یکی از ارکان اقتدار کشورها در عرصه بین المللی است و این مهم از طریق جهاد علمی در دانشگاه بدست می آید.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه یکی از اهداف دشمنان انقلاب اسلامی در مسئله تحریم ها جلوگیری از دستیابی کشور به پیشرفت های علمی است، گفت: اعضای بسیج اساتید و فرهیختگان انقلابی در مراکز آموزش عالی نقش اصلی را در مقابله با تحریم ها بر عهده دارند و امروز دانشگاه مرکز فرماندهی جهاد علمی در راستای مقابله با تحریم های ظالمانه است.

سردار غیاثی ضمن تجلیل از روسا و اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی فارس به انعقاد تفاهم نامه بین سپاه فجر و دانشگاه شیراز اشاره کرد و افزود: سپاه فجر با تمام توان از پروژه های شاخص علمی و تحقیقاتی اساتید و دانشجویان استان فارس حمایت می کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: