آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۳۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱
آئین تکریم و معارفه مسئولان سابق و جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با حضور حجت الاسلام طیبی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس در آئین تکریم و معارفه مسئولان سابق و جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر اظهار کرد: به منظور تامین امنیت پایدار در سطح استان فارس امسال سپاه فجر، اقدامات بسیار خوبی برنامه ریزی و اجرا کرده است و در کنار این‌ها ظرفیت‌های سپاه و بسیج فارس برای خدمات عام المنفعه از جمله مقابله با بیماری کرونا بکارگیری شده اند.


وی افزود: ایمان الهی و معنویت از ارکان اصلی اقتدار نهاد سپاه هستند، و از بدو تشکیل سپاه تا امروز آنچه موجب دستیابی پاسداران انقلاب اسلامی به موفقیت‌های عظیم شده است عامل معنویت و ایمان حقیقی به وعده‌های الهی بوده است.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: سپاه همواره در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی پیشرو بوده و امروز از نظر نیروی انسانی متعهد و متخصص و همچنین امکانات و تجهیزات دفاعی در سطح بالای آمادگی قرار داریم.

سردار غیاثی با بیان اینکه ارتقاء بیش از پیش مولفه‌های معنوی و تربیتی نهاد بسیج مورد توجه حوزه نمایندگی، ولی فقیه قرار داشته باشد، گفت: وجود روحانیون انقلابی و فرهیخته در مجموعه حوزه نمایندگی یک ظرفیت بسیار مناسب است که می‌تواند برای تربیت جوانان انقلابی و مومن در نهاد بسیج بیش از پیش مورد استفاده قرار بگیرد.


معارفه مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر

فرمانده سپاه فجر تصریح کرد: همکاری و تعامل همه جانبه و صمیمانه سه مجموعه فرماندهی، حوزه نمایندگی، ولی فقیه و حفاظت اطلاعات در سپاه، این نهاد انقلابی را به یکی از پویاترین و تاثیرگذارترین نهاد‌ها در برهه‌های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل کرده است.

سردار غیاثی گفت: مجموعه فرماندهی سپاه همواره تعامل لازم را با حوزه نمایندگی، ولی فقیه به منظور اجرای ماموریت‌ها داشته است و پیوند پاسداران انقلابی با روحانیت ولایتمدار یک پیوند ناگسستنی است.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام طیبی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد از زحمات حجت الاسلام حاجی زاده تجلیل و حجت الاسلام محمودی زاده به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر معرفی شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: