آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۳۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
فرمانده سپاه فجر:
سردار غیاثی گفت: بسیج بعنوان مهم ترین و تاثیرگذارترین نهاد اجتماعی کشور می تواند در حوزه های مختلف مورد نیاز انقلاب اسلامی نقش آفرینی کند.
 آیین رونمایی از طرح شهید سلیمانی و تبیین سند انتظار بسیح و تجلیل از بسیجیان نمونه ناحیه بقیه ا...(عج) شیراز با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس برگزار شد.

سردار غیاثی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: این شهید والامقام نمونه و شاخصۀ ولایتمداری، بصیرت وانقلابی گری است و امروز بهترین الگوی جوانان بسیجی در موضوع سبک زندگی اسلامی و انقلابی شهید سپهبد سلیمانی است.

وی با بیان اینکه نام این گردهمایی به عنوان "هم عهدی سلیمانی ها" مزین شده است، گفت: جوانان بسیجی برای رفتار و عمل در تراز انقلاب اسلامی باید ابعاد مختلف شخصیت و سیره زندگی این شهید بزرگوار را شناخته و سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه پایگاه بسیج بستر تربیت، رشد و تعالی جوانان انقلابی است، گفت: بدون شک بسیج بعنوان مهم ترین و تاثیرگذارترین نهاد اجتماعی کشور می تواند در حوزه های مختلف مورد نیاز انقلاب اسلامی نقش آفرینی کند و حضور جوانان در این شجره طیبه یک دوره تربیتی و تجربه اندوزی برای  قبول مسئولیت های مهم در آینده است.

وی با بیان اینکه هدف اصلی طرح شهید سلیمانی تقویت پایگاه های مقاومت بسیج است، گفت: این طرح که بر مبنای مطالبات و اهداف سند انتظار بسیج تهیه شده است باید مورد توجه فرماندهان رده های مقاومت بسیج قرار گرفته و اگر در این زمینه موفق عمل شود به ارتقا شان، منزلت و تاثیرگذاری پایگاه های مقاومت بسیج در جامعه منجر خواهد شد.

سردار غیاثی افزود: ظرفیت و پتانسیل عظیم مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج برای جذب و تربیت جوانان مومن انقلابی باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان امور جوانان قرار بگیرد.

فرمانده سپاه فجر با تجلیل از فعالیت های بسیجیان در عرصه های خدمت رسانی و مقابله با بیماری کرونا، گفت: بسیج و بسیجیان همانند گذشته در موضوع خدمت رسانی بخصوص مقابله با بیماری کرونا و تولید ملزومات بهداشتی و پزشکی و اهدای خون خوش درخشیدند و این عملکرد درخشان در کتاب افتخارات بسیج ثبت شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: