جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۴۷:۵۲
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۳۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
فرمانده حوزه مقاومت ام البنین س جهرم خبر داد:
خانم عزیزی از تولید محصولات خانگی در روستای علویه توسط تعدادی از بسیجیان پایگاه مقاومت ام البنین س با هدف اشتغالزایی و تولید محصولات غذایی خانگی، خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، تعدادی از خواهران بسیجی پایگاه حضرت رقیه س روستای علویه، از حوزه مقاومت بسیج ام البنین س بخش کردیان آن شهرستان، آستین همت را بالا زده و شروع به تولید محصولات غذایی خانگی در راستای اشتغالزایی و کمک به اقتصاد خانواده هایشان کرده اند.

سرکار خانم عزیزی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج ام البنین س، با بیان این خبر، اظهار داشت: از ابتدای اردیبهشت ماه و با همت سرکار خانم نوروزی فرمانده پایگاه حضرت رقیه س و همکاری تعدادی از بسیجیان آن پایگاه، با سرمایه ای اندک شروع به تولید محصولات غذایی خانگی سالم و با کیفیت نموده ایم.

وی با اشاره به نیاز و ذائقه مختلف مردم و همچنین استقبال از این محصولات، گفت: در این راستا محصولاتی مانند انواع ترشیجات خانگی، آب لیمو و آب غوره، شیره خرما و انگور، تولید سرمه چشم، رب انار، سبزیجات خشک، رب گوجه، نشاسته خانگی و .... تولید و عرضه می شود.

فرمانده حوزه مقاومت ام البنین س از دغدغه های کارآفرینان بسیجی را حمایت مالی و همچنین همکاری مسئولین در برپایی مکان و نمایشگاه های دائمی در سطح شهر، جهت معرفی محصولات خود، بیان داشت و افزود: در این راستا از ایشان در جهت رونق تولید و کسب و کار بسیجیان کارآفرین درخواست یاری و مساعدت میکنیم.

وی با اشاره به استقبال مردم از محصولات سالم خانگی در قیاس با استفاده از محصولات شیمیایی کارخانجات، بیان داشت: باید هر چه در توان داریم در جهت رونق تولید و برداشتن موانع تولید، علی الخصوص رونق همین بنگاههای کوچک تولیدی تلاش کنیم تا کمکی به اقتصاد خانواده ها مخصوصا اقشار آسیب پذیر جامعه شود.

عزیزی از عموم مردم خواست در جهت حمایت از کسب و کارهای بومی و نیز در صورت علاقه مندی به تهیه اینگونه محصولات و استفاده آن در بین خانواده، با آن حوزه مقاومت تماس حاصل نمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر: