آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۳۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱
فرمانده سپاه فجر:
سردار غیاثی گفت: مزین شدن نام فارس و شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) در ایران اسلامی یک وظیفه سنگین و مهم را به همه فعالان فرهنگی و رسانه ای این استان گوشزد می کند.
به گزارش روابط عمومی سپاه فجر، آئین تکریم و معارفه مسئولان سابق و جدید بسیج صدا و سیمای مرکز فارس با حضور سردار سید هاشم غیاثی  فرمانده سپاه فجر، مهندس سید تقی سهرابی ریاست صدا و سیمای فارس و دکتر رحتمی مسئول مرکز بسیج سازمان صدا و سیما برگزار شد.

سردار غیاثی در حاشیه این مراسم و در گفتگو با خبرنگاران با تاکید بر اهمیت موضوع رسانه و ارتباطات جمعی در جهان امروز، گفت: امروز رسانه بعنوان هدایت کننده افکار عمومی نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در تعاملات و حرکت های اجتماعی ایفا می کند.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ انقلابی در حوزه برنامه سازی و رسانه رسالت مهم بسیج صدا و سیماست، خاطرنشان کرد: بسیج صدا و سیما باید بعنوان محور فعالیت های انقلابی در حوزه تولیدات رادیو و تلویزیون نقش آفرینی کرده و با تجمیع پتانسیل های موجود در بین نیروهای متعهد و انقلابی این سازمان یک حرکت جهادی در راستای تولید آثار فاخر حوزه انقلاب اسلامی راه اندازی کند.

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر اهیمت توجه صدا و سیما به تولید برنامه های جریان ساز مانند روایت فتح، گفت: فعالیت های گروه های جهادی بسیج از جمله حوزه هایی است که می تواند مورد توجه برنامه سازان ارزشی قرار بگیرد و این مستندات باید به نسل نوجوان و جوان کشور معرفی شوند.

وی با بیان اینکه بسیج و صدا و سیما در خط مُقدم مقابله با جنگ نرم فرهنگی نقش آفرینی می کنند، گفت: بخش اعظم هدفگذاری و سرمایه گذاری دشمنان انقلاب اسلامی در حوزه جنگ نرم فرهنگی و بخصوص رسانه ها برنامه ریزی شده و امروز بسیج و صدا و سیما در کنار سایر نهادهای انقلابی با تمام توان موجود برای مقابله با این هجمه فرهنگی وارد میدان شده اند.

سردار غیاثی همچنین با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد امام رضا (علیه السلام) و دهه کرامت، گفت: مزین شدن نام فارس و شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) در ایران اسلامی یک وظیفه سنگین و مهم را به همه فعالان فرهنگی و رسانه ای این استان گوشزد می کند.
فرمانده سپاه فجر با تاکید بر لزوم تشکیل یک قرارگاه رسانه ای در استان فارس، گفت: هنرمندان انقلابی، متعهد و متخصص با تشکیل نشست های هم اندیشی و تولید آثار فاخر موضوع مهم بصیرت افزایی در جامعه را دنبال کنند.

به گزارش روابط عمومی سپاه فجر، در این مراسم از زحمات برادران بسیجی مهندس امیر  رئوف و برادر بسیجی سید علی حسینی مسئولین سابق بسیج صدا و سیمای مرکز فارس تجلیل و برادر بسیجی احمد مومنی بعنوان مسئول جدید این مرکز معرفی شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: