آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۳۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر در گفتگو با خبرنگاران:
حجت الاسلام محمودی زاده گفت: شخصیت و سیرۀ شهید آوینی نمونۀ کم نظیر زندگی یک هنرمند متعهد بر اساس سَبکِ زندگی ایرانی - اسلامی است.
به گزارش روابط عمومی سپاه فجر، حجت الاسلام محمود محمودی زاده در حاشیه آئین تکریم و معارفه مسئولان سابق و جدید بسیج صدا و سیمای مرکز فارس با تاکید بر اینکه شهید آوینی الگو و شاخصۀ هنرمند متعهد و انقلابی است، به خبرنگاران گفت: شخصیت و سیرۀ رفتاری این شهید والامقام نمونۀ کم نظیر زندگی یک هنرمند متعهد بر اساس سَبکِ زندگی ایرانی - اسلامی است.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی هدف اصلی جنگ نرم فرهنگی و رسانه ای صهیونیست هاست، خاطرنشان کرد:  بسیج صدا و سیما به عنوان یک مجموعه تاثیرگذار در تولید فکر، طراحی برنامه و هم افزایی ظرفیت های هنرمندان متعهد و انقلابی یکی از مراکز فعال و موثر در مقابله با جنگ نرم فرهنگی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با بیان اینکه ترویج روحیه انقلابی و جهادی رسالت مهم بسیج صدا و سیماست، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم هنرمند ترازِ انقلابی اسلامی را بشناسیم و به جامعه هنری و رسانه ای کشور معرفی کنیم باید مولفه های شخصیتی و سیرۀ زندگی این شهید والامقالم را مطالعه و بررسی کنیم.

حجت الاسلام محمودی زاده فجر خاطرنشان کرد: یکی از وظایف مهم و مورد مطالبه از بسیج صدا و سیما موضوع برنامه سازی فاخر در حوزه عنوان مهم سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) و شناساندن ظرفیت های فرهنگی و مذهبی استان فارس به جامعه بزرگ شیعیان در سراسر جهان است.
نام:
ایمیل:
* نظر: