جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۴۹:۲۳
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۳۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
با حضور خادمین حرم رضوی علیه السلام
با حضور خادمین حرم رضوی علیه السلام مراسم تجلیل از خیرین و جهادگران رزمایش همدلی و کمک مومنانه لارستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان همزمان با سالروز میلاد حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام و با حضور پر خیر و برکت خادمین آن حضرت مراسم تجلیل از خیرین و جهادگران رزمایش همدلی و کمک مومنانه در محل سپاه ناحیه لارستان برگزار شد.

سرهنگ جاهدی فرمانده سپاه ناحیه لارستان در این مراسم که جمعی از مسئولین شهرستان، خیرین، خادمیاران رضوی و نمایندگان گروه های جهادی حضور داشتند، ضمن عرض خیر مقدم و تبریک میلاد امام رضا علیه السلام، کمک های بی دریغ خیرین و مسئولین و همچنین مجاهدت‌های مخلصانه جهادگران در رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه را موجب خلق حماسه بزرگ در تاریخ لارستان دانست.

وی خاطرنشان کرد: در پی شیوع بیماری منحوس کرونا که بسیاری از اقشار و اصناف را تحت تاثیر خود قرار داد و در لبیک به ندای رهبر انقلاب لارستان بزرگ در رزمایش موازات همدلی و کمک مومنانه خوش درخشید و با کیفیت و کمیت بسیار خوب کمک ها و بسته های حمایتی خود را به دست آسیب دیدگان این اوضاع و اقشار محروم و کم بضاعت رساند تا اندکی از فشارها و تنگناهای معیشتی مردم را جبران کند.
در ادامه این مراسم دو نفر از خادمان بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا علیه السلام با بیانات و مولودی خوانی جمع حاضر را به فیض رساندند و در پایان مراسم از خیرین، مسئولین و جهادگرانی که در طول این رزمایش در لارستان تلاش کرده بودند تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
نام:
ایمیل:
* نظر: