آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۳۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر:
سرهنگ پاسدار محمدی گفت: سپاه در دفاع از این آب و خاک هستی خود را پیشکش کرده و به خدمتگزاری برای مردم افتخار می کند.
به گزارش تنویر، آئین تودیع و معارفه فرماندهان پیشین و جدید سپاه شهرستان کازرون با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس و مسئولین شهرستان و استان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار محمدی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس در این مراسم با اشاره به وضعیت این روزها و مبارزه با کرونا، تأکید کرد: به واسطه شیوع این بیماری که اتفاق افتاده و وضعیتی که هر روز نگران کننده تر می شود وظیفه همه ماست که هر آنچه که ستاد ملی کرونا می‌گوید را اجرا کنیم.


معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس، مردم کازرون را از بهترین مردم ایران معرفی و با تصریح بر اینکه برای این بهترین مردم باید بهترین بود و بهترین مردم، کسی است که به دیگران خیر برساند، از سرهنگ توکل خواست که منشاء خیر برای این مردم خوب باشد.

سرهنگ محمدی، سپاه را فرزند انقلاب و مردم دانست و گفت: مردم در تمام سختی ها و مشکلات دوشادوش سپاه بوده و کماکان هست و سپاه خود را از موضعی بالاتر از مردم نمی داند بلکه خود را خاضعانه در کنار مردم می‌داند.

وی ادامه داد: سپاه در دفاع از این آب و خاک هستی خود را پیشکش کرده و به خدمتگزاری برای مردم افتخار می کند.

وی همچنین گفت: مردم کازرون حق بزرگی بر گردن انقلاب و این کشور دارند و بیش از انقلاب هم جزء چند شهر محدودی بود که حکومت نظامی در آن برقرار شد، کازرون از شهرهای پیشرو و پیشتاز در انقلاب بود و در هشت سال دفاع مقدس و اعزام به جبهه های ایران و نیز جبهه مقاومت هم نشان دادند که این راه همچنان ادامه دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس، به تقویت انسجام بیشتر مردم در شهر تاکید کرد و گفت: سپاه باید همه مردم را حول محور ولایت متحد و منسجم نگه دارد و زیر خیمه انقلاب جمع کند و هر کسی که دل در گرو انقلاب و گوش به فرمان ولی فقیه است انقلابی و بسیجی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: