آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۳۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
فرمانده سپاه شهرستان کازرون:
سرهنگ پاسدار توکل گفت: باید از خودمان شروع کنیم خودسازی و جامعه پردازی کنیم تا جامعه اسلامی داشته باشیم و به تمدن نوین اسلامی برسیم.
به گزارش تنویر، آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان کازرون با حضور سرهنگ پاسدار محمدی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر كازرون برگزار شد. در این مراسم سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل بعنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه کازرون معرفی و از زحمات سرهنگ پاسدار افشاری تجلیل شد.

سرهنگ غلامرضا توکل، فرمانده جدید سپاه ناحیه کازرون، با تقدیر و تشکر از زحمات سرهنگ افشاری فرمانده پیشین سپاه کازرون، شهرستان کازرون را بر فراز انقلاب دانست و تاکید کرد: نباید اجازه دهیم که منافقی و معاندین و حسودان، در شهر جولان دهند؛ چرا که آنها می‌خواهند با حرمت و عزت کازرون بازی کنند.

توکل با یادآوری اینکه کازرون شهر عالم پرور است، از مرحوم علامه دوانی و مرحوم آیت الله ایمانی یاد کرد و از امام جمعه های شهید کازرون، شهید دانشجو و شهید خرسند با احترام نام برد و گفت: نزدیک به ۴۰ نفر از بدو تاسیس سپاه کازرون تا کنون مسئولیت فرماندهی این ناحیه را به عهده داشتند و اجازه نمی دهیم که راه آنها پایمال شود؛ امیدواریم که خدا توفیق دهد با عنایت شهدا و همت مردم راه شهدا را ادامه دهیم.

این فرمانده سپاه، خود را کازرونی دانست و ابراز امیدواری کرد که قدمش برای کازرون منشاء خیر و برکت باشد.

وی تصریح کرد: افتخار می کنم که برگ زرینی از افتخارات و اسناد و مدارکی که فردای قیامت برایم ثبت می شود در این شهرستان قلم می خورد و افتخار می کنم در این شهر عالم پرور و شهید پرور خدمت خواهم کرد.

توکل با بیان اینکه هم برای سازمان، پایوران، حوزه ها و پایگاه های مقاومت برنامه داریم و هم برای آبادانی شهر؛ تاکید کرد: به صورت جهادی شبانه روزی در خدمت مردم هستیم و کار ما را خسته نمی‌کند تا کاری که به ما محول شده را به خوبی به سر منزل مقصود برسانیم.

فرمانده جدید سپاه ناحیه کازرون، با تأکید بر اینکه نسل جدید انقلاب باید قدم هایش را با قدرت و اطمینان بیشتری بر دارد تصریح کرد: باید از خودمان شروع کنیم خودسازی و جامعه پردازی کنیم تا جامعه اسلامی داشته باشیم و به تمدن نوین اسلامی برسیم و برای دست یافتن به امت واحده اسلام و دیدن جمال نورانی حضرت صاحب الزمان مهدی موعود(عج) آماده شویم.

به گفته وی، برای رسیدن به امت واحده اسلامی، جز با وحدت و برادری نمی توانیم گام برداریم.

توکل با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند وظیفه داریم اول به مستضعفین خدمت کنیم که صاحبان اصلی انقلاب هستند و دوم محبت به مردم و تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهیم، تصریح کرد: اگر مسئولین پای کار باشند، مردم خیلی خوبی داریم که همیشه یار و یاور مسئولین بوده اند. دشمن در کمین است که مردم را از نظام جدا کند که تاکنون کور خوانده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: