آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۳۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱
تنویر خبر داد:

به گزارش تنویر سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون  در دیدار با فرماندار و فرمانده سپاه ناحیه کوهچنار و اعضاء شورای اداری این شهرستان اظهار داشت:ان شاالله خداوند متعال به ما توفیق دهد بتوانیم در کنار هم در جهت پیشبرد اهداف متعالی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته و با عمل مان در کنار هم، زمینه را جهت  ظهور حضرت صاحب الزمان عج مهیا کنیم.

سرهنگ توکل افزود همه ما باید با تمام وجود و با تمامی امکانات و ابزار در خدمت مردم باشیم و بتوانیم مردم را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی خوشبین تر  کنیم.

وی افزود: شهرستان های کازرون و کوهچنار، دارای مردمی مومن، انقلابی و ولایت مدار هستند که اگر خداوند توفیق دهد ، به صورت جهادی و شبانه روزی،  با الگوپذیری از قهرمانانی که یاران خستگی ناپذیر جبهه ها بودند و مواردی را برای ما به ودیعه گذاشته اند، از اخلاق، از رفتار، از مرام از فرهنگی که در وجود بچه های بسیج هست، کار کرده و در عمل ثابت کنیم.

این مقام مسئول گفت: اعتقاد ما این است که سپاه و بسیج در کنار روحانیت و پشت به پشت هم در جهت دفاع از اسلام و انقلاب، در کنار عزیزان مسئول بتوانیم خدمت کنیم و کسی نتواند در بین ما رخنه ایجاد کند.

فرمانده سپاه کازرون اظهار داشت ما یار و یاور همه مسئولین و درکنار آنها هستیم و وظیفه خود می دانیم که در جهت تامین امنیت در کنار نهادهای نظامی و انتظامی باشیم.

سرهنگ توکل در پایان این نشست با تقدیروتشکر از برادران بزرگوارجناب سرهنگ  افشاریان که دراین چندسال زحمات زیادی برای ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون کشیدن و از  سرهنگ امیری، فرمانده سپاه کوهچنار به جهت فراهم نمودن زمینه برگزاری این جلسه عنوان نمود ان شاالله  با امید به خدا و عنایت خاصه شهدا و ایجاد همدلی، در کنار یکدیگر به سرمنزل مقصود برسیم و با تدبیر و درایتی که در دو شهرستان باید داشته باشیم، با حفظ برادری، اتحاد و وحدت بتوانیم مسائل و مشکلات مردم را برطرف کنیم؛ مردم از بسیج و مسئولین بسیجی توقع دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر: