آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۳۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۳
معاون روابط عمومی سپاه فجر:
سرهنگ پاسدار یارمحمدی گفت: سپاه فجر بیش از 2000 بسته لولزم التحریر در بین دانش آموزان مناطق محروم توزیع خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی سپاه فجر، سرهنگ دوم پاسدار جلال یارمحمدی با بیان اینکه قرارگاه اجتماعی - امنیتی حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) در تابستان سال جاری طرح های حمایتی از اقشار نیازمند را در مناطق محروم سراسر فارس اجرا می کند، گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته 1000 سری جهیزیه تا عید غدیر به زوج های جوان استان اهدا می شود.

وی با بیان اینکه یک فهرست شامل 45 قلم کالای قابل انتخاب برای تهیه این جهیزیه ها پیش بینی شده است، گفت: این طرح با مشارکت قرارگاه اجتماعی – امنیتی حضرت احمد بن موسی (علیه السلام)، خیرین، زوج های جوان و تعدادی از نهادها در سراسر استان فارس اجرا می شود و تعداد و نوع اقلام هر جهیزیه بر حسب نیاز و انتخاب زوج های جوان به آن ها تخصیص می یابد.

معاون روابط عمومی سپاه فجر با بیان اینکه حمایت از تولید داخلی یکی از اهداف اصلی سپاه فجر در اجرای این طرح می باشد، گفت: فرآیند تهیه و تحویل این جهیزیه ها از ابتدای خرید از کارخانه، انبارداری و اهدا به زوج های جوان در مناطق مختلف استان فارس توسط سپاه فجر صورت می گیرد.

وی ادامه داد: سپاه و بسیج در راستای حمایت از اقشار آسیب دیده و با توجه به آسیب های اقتصادی ناشی از شیوع بیماری کرونا اقدامات بسیار خوبی از جمله توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های محروم برنامه ریزی و اجرا کرده اند و در حوزه تولید اقلام بهداشتی نیز گروه های جهادی بسیج عملکرد درخشانی داشته اند.

معاون روابط عمومی سپاه فجر خاطرنشان کرد: هم اکنون 5 کارگاه تولیدی اقلام بهداشتی و ماسک با حمایت سپاه فجر در سطح شیراز مشغول به کار می باشند تا نیاز مردم و کادر پزشکی در این حوزه تامین گردد.

وی با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان و اوقات فراغت اقشار نوجوان و جوان، گفت: در راستای غنی سازی اوقات فراغت و تقویت روحیه اُمید و همچنین ترویج فرهنگ ورزش در مناطق محروم بیش از 4500 سبد لوازم و البسه ورزشی در بین اقشار نیازمند توزیع شده است.

سرهنگ پاسدار یارمحمدی همچنین با اشاره به در پیش بودن آغاز سال تحصیلی، گفت: قرارگاه اجتماعی – امنیتی حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) بیش از 2000 بسته لولزم التحریر در بین دانش آموزان مناطق محروم توزیع خواهد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: