آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۳۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر:
حجت الاسلام محمودی زاده گفت: مسئولان و متولیان امور خانواده در کشور وظیفه سنگینی در راستای حراست از ارزش های اسلامی و مقام والای زن در جامعه بر عهده دارند.
به گزارش روابط عمومی سپاه فجر، حجت الاسلام محمودی زاده در دیدار با اعضای سازمان بسیج جامعه زنان ضمن تبریک فرارسیدن هفته عفاف و حجاب، گفت: عفاف و حجاب در یک اصل مهم و تاثیرگذار در حوزه روابط اجتماعی در جامعه اسلامی است  که رعایت جنبه های مختلف آن وظیفه همه آحاد  جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب رسالت مهم سازمان بسیج جامعه زنان است، گفت: این سازمان با هم افزایی ظرفیت های موجود و با استفاده از نظرات کارشناسی بانوان فرهیخته در راستای جریان سازی در جامعه و مطالبه گری از مسئولان فرهنگی و دست اندرکاران حوزه عفاف و حجاب در زمینه مقابله با تفکر غربی در حوزه عفاف و حجاب تلاش کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با تاکید بر حمایت از طرح های داخلی و اهمیت تولید البسه ایرانی - اسلامی، گفت: باید از ظرفیت های موجود و طرح های کارشناسی هیئت های اندیشه ورز در راستای تولید البسه ایرانی – اسلامی از جمله در طراحی مدل های مختلف چادر استفاده کنیم که البته این امر مهم مستلزم حمایت تمام نهادهای مسئول از این گونه طرح هاست.

وی با تاکید بر نقش محوری و تاثیرگذار زنان در جامعه اسلامی و خانواده ایرانی، گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز زنان ایرانی در حوزه های مختلف فردی و اجتماعی در سطح کشور و جهان درخشیده و زن مسلمان ایرانی بعنوان یک الگو برای سایر زنان ملت های مسلمان مطرح شده است.

وی با بیان اینکه مادران مومن  و متعهد پرورش دهنده نسل انقلابی آینده کشور هستند و مادران و همسران شهدا بهترین الگو و شاخصه سَبکِ زندگی ایرانی - اسلامی هستند، گفت: همواره در طول تاریخ نقش زن بعنوان مادر و مدیر خانه یک نقش مهم و غیر قابل چشم پوشی بوده و مادر تاثیرگذارترین فرد در پرورش شخصیت فردی و اجتماعی هر انسانی می باشد.

حجت الاسلام محمودی زاده با بیان اینکه عمده تلاش دشمنان انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگ به سست کردن بنیان خانواده های ایرانی متمرکز شده است، گفت: مسئولان و متولیان امور خانواده در کشور وظیفه سنگینی در راستای حراست از ارزش های اسلامی و مقام والای زن در جامعه بر عهده دارند و کم کاری در حوزه مقابله با جنگ فرهنگی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر خاطرنشان کرد: یکی از مباحث  مهم و تاثیرگذار درحوزه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تولید البسه مناسب و مطابق با موازین اسلامی است که در این زمینه بانوان بسیجی و هیئت های اندیشه ورز بسیج می توانند بعنوان محور هم افزایی ظرفیت ها، ارائه ایده و طرح و همچنین راه اندازی خطوط تولید البسه اسلامی نقش آفرینی کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: