کد خبر: ۱۲۳۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶
در این جلسه در خصوص آسیب های اجتماعی بحث و تبادل نظر گردید و بر ایجاد مهارت‌های اجتماعی در دانش آموزان تاکید گردید. بر این اساس مصوب گردید اوقات فراغت دانش آموزی مدیریت گردد و فضای ایجاد شود تا شور و نشاط در دانش آموزان تقویت گردد. تصمیماتی گرفته شد و بر محورهای زیر فعالیت صورت گیرد.
به گزارش روابط عمومی بسیج فرهنگیان فارس ، جلسه هیئت اندیشه ورز کانون بسیج فرهنگیان لامرد در تاریخ 22 تیرماه 99 ساعت 18 عصر با حضور اعضاء برگزار شد . در این جلسه در خصوص آسیب های اجتماعی بحث و تبادل نظر گردید و بر ایجاد مهارت‌های اجتماعی در دانش آموزان تاکید گردید. بر این اساس مصوب گردید اوقات فراغت دانش آموزی مدیریت گردد و فضای ایجاد شود تا شور و نشاط در دانش آموزان تقویت گردد. تصمیماتی گرفته شد و بر محورهای زیر فعالیت صورت گیرد.
مهارت‌های معرفتی و دینی/مهارت‌های فرهنگی و هنری/مهارت‌های حرفه ای/مهارت‌های اشتغال زایی و اقتصادی/مهارت‌های تربیت بدنی و سلامت و مصوب گردید از مراکز زیر کمک دریافت گردد و همکاری لازم داشته باشند کانون های فرهنگی و تربیتی/مدارس منتخب/مراکز دارالقرآن/کتابخانه ها و پژوهش سراها/سالن های ورزشی/هنرستانهای فنی و حرفه ای/پایگاهها و تشکل های دانش آموزی و همچنین تولید محتوا توسط دانش آموزان و فرهنگیان صورت گیرد

جلسه هیئت اندیشه ورز کانون بسیج فرهنگیان لامرد
نام:
ایمیل:
* نظر: