پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۳۸:۲۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۴۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان عج جهرم خبر داد:
سرهنگ دوم پاسدار محسن جهانگیر از اهداء چهارده سری جهیزیه به ارزش دو میلیارد و هشتصد میلیون ریال شامل بیست و سه قلم کالای ایرانی، در سومین مرحله رزمایش مواسات و همدلی آن حوزه مقاومت، خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، با توجه به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر ادامه دار بودن کمکهای مومنانه به اقشار ضعیف و نیازمند جامعه، بسیجیان گروههای جهادی راسخون و شهید ابراهیم هادی از حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان عج جهرم، با جذب کمکهای مردمی از خیرین نیک اندیش،اقدام به تهیه 14 سری جهیزیه جهت نوعروسان، نمودند.

سرهنگ دوم پاسدار محسن جهانگیر، فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان عج در آئین رونمایی از این کمکهای مومنانه، گفت: با حضور حجه الاسلام مدبر امام جمعه جهرم و تنی چند از مسئولین ادارات آن شهرستان، چهارده سری جهیزیه به ارزش دو میلیارد و هشتصد میلیون ریال، تحویل 14 زوج جوان می گردد.

وی ضمن تقدیر از همراهی تیپ نیرومخصوص المهدی عج، عنوان داشت: نصف هزینه خرید اقلام جهیزیه توسط بسیجیان گروههای جهادی راسخون و شهید ابراهیم هادی آن حوزه مقاومت، از خیرین نیک اندیش جمع آوری و نیم دیگر آن توسط زوجین تامین گردیده است.

وی هدف از اجرای این برنامه را، تسهیل در امر ازدواج آسان و کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه و همچنین تحکیم بنیان خانواده، بیان نمود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان عج، در ادامه با اشاره به شعار سال، افزود: بیست و سه قلم کالای خریداری شده در این چهارده سری جهیزیه، کالای با کیفیت ایرانی و با هدف حمایت از تولید داخل بوده است.

جهانگیر با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ادامه دار بودن کمکهای مواسات و مومنانه به اقشار ضعیف اجتماع، عنوان داشت: انشاالله همزمان با عید بزرگ غدیر خم، چهارمین مرحله تأمین جهیزیه نو عروسان، توسط بسیجیان آن حوزه مقاومت پیگیری و اهداء خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: