آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۴۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
تنویرکازرون خبر داد:

به گزارش تنویر ، سرهنگ پاسدارغلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در نشست صمیمانه با امام جمعه کازرون و ریاست حوزه علمیه مکتب الصادق (ع) گفت : ما هرچه داریم از اسلام و روحانیت است و همواره دوست داریم در جمع باصفای شما حضور داشته باشیم.

فرمانده سپاه کازرون افزود: با مشورتی که از شما بزرگواران خواهیم گرفت، ان شاالله در عمل ثابت خواهیم نمود بسیج و سپاه و روحانیت پشت به پشت هم، آینده روشنی را در راستای اهداف نظام و انقلاب اسلامی و خدمت به مردم رقم خواهند زد.

این مقام مسول افزود: با هر فردی در هر رده و جایگاهی که به دنبال ایجاد اختلاف مابین سپاه و حوزه باشد قاطعانه  برخورد خواهد شد.

سرهنگ توکل با بیان اینکه "خانه امید ما دفتر امام جمعه و حوزه علمیه است" تصریح کرداز شما می خواهیم ما را نصیحت کنید و به ما مشاوره دهید. رونق مساجد به لباس شماست. مسجدمحوری در دستورکار ما قرار دارد و برنامه ها و تعاملات دو طرفه خواهد بود. باید مساجد را رونق داده و فعالیتها را بیافزاییم تا برای پیشرفت و آینده نظام و انقلاب نسلی توانمند و دغدغه مند تربیت شود .

در ادامه  این نشست حجت الاسلام صباحی امام جمعه کازرون بیان داشت: ما را همواره همکار خودتان و هر لحظه در کنار خودتان بدانید اگر بخواهیم کار کنیم باید در کنار ظرفیت عظیمی به نام روحانیت باشیم.

امام فرمود:من افتخار میکنم که یک بسیجی هستم ما هم افتخار میکنیم که بسیجی هستیم و در کنار شما.

پس از ایشان حجت الاسلام صحرایی ریاست حوزه علمیه بیان داشت :حوزه علمیه کازرون همیشه یک حوزه انقلابی بود ه و افتخار ما شهدا و رزمندگان حوزوی ما هستند.

این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت : ما در عرصه های مختلف ، مبارزه با منافقین و دفاع مقدس و دفاع از حرم حضرت زینب(س) شهیدان طلبه زیادی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردیم ودر عرصه کمک مومنانه کار جهادی طلاب و عدالت در تقسیم بندی ها طبق یک کار تشکیلاتی انجام گرفت که این خود نشان از بسیجی بودن طلبه ها دارد.

وی افزود: امام فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود  این کلام هرچه می‌گذرد نورانیت ش بیشتر می شود باید توجه داشت که اگر روحانیت نبود انقلاب هم نبود نهادمقدس  بسیج را نهاد مبارک می دانیم که همه باید از آن استفاده وبهره کافی را ببرند

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: