آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۴۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹
فرمانده ناحیه کازرون:

به گزارش تنویر، پنج شنبه مورخ 99/04/26سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در دیدار با امام جمعه و دادستان کازرون بیان داشت: بسیج و سپاه متعلق به روحانیت و فرقی بین روحانیت و پاسدار نیست و با همکاری امام جمعه و تمامی مسؤولین ، بسیج و سپاه در جهت پیشرفت کازرون گام های موثری بر خواهند داشت.

فرمانده سپاه کازرون گفت:    ان شالله با محوریت امام جمعه محترم و با کمک روحانیت معزز به عنوان یک بال و بال دیگر هم برادران بسیج و سپاه زیر چتر ولایت، کازرون را دوباره بسازیم.

سرهنگ توکل افزود: مسئولینی که مسؤولیت شان مرتبط با مایحتاج مردم می باشد بایستی پای کار و در کنار مردم  باشند و تمام همت وتلاش خود را در جهت رفع مشکلات آنها بکار گیرند.

این مقام مسؤول اظهار داشتمسؤولین بایستی بعنوان یک مسئول، به راحتی و قابل دسترس ، با مردم زندگی کنند؛  همانطور که امام و رهبری فرمودند، این انقلاب، انقلاب محرومان است، پس مسئولین هم نباید زندگیشان با مردم تفاوتی داشته باشد.

وی در پایان اظهار داشت : ان شا الله بتوانیم به همراه مسئولین ، وظایفمان را به نحو  احسن انجام دهیم و اگر همه ما با حفظ وحدت درونی و همدلی پای کار باشیم ، بدون شک هر توطئه ی دشمن خنثی خواهد شد.

در ادامه داستان کازرون بیان داشت: با توجه به اینکه شهرستان کازرون در کشور از جایگاهی ویژه‌ برخوردار است، دشمنان خارجی و داخلی به این باور رسیده بودند که می توانند در کازرون یک جنبشی علیه انقلاب انجام دهند ولی با درایت مسولین و حمایت مردم مومن وانقلابی، نقشه شوم دشمن نقش بر آب شد جایگاه کازرون به اندازه ای است که مقام معظم رهبری فرمودندکازرون شهر مومن و انقلابی  می باشد

حجت الاسلام انصاری فرد گفت همه ما مسؤولین با همکاری و همدلی و خدمت به مردم  می توانیم کاری کنیم که یاس و ناامیدی، چیزی که دشمن به دنبال آن است محقق نشود و روحیه ، کار جهادی، نشاط و امید را در جامعه گسترش دهیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: