جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۲۶:۲۰
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۴۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
با همراهی جمعی از پرسنل سپاه جهرم
سرهنگ غلامعلی احمدی جابری، در اولین روز کاری در شهرستان جهرم، به همراه جمعی از پایوران آن ناحیه، با حضور در گلزار شهدای رضوان و فردوس، به همراه قرائت فاتحه، با شهدای گرانقدر آن شهرستان تجدید میثاق نمود.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی جابری، فرمانده جدید سپاه آن شهرستان، در اولین روز کاری در آن ناحیه، به همراه جمعی از پایوران، در گلزار شهدای رضوان و فردوس، حاضر و ضمن پاسداشت مقام شامخ شهدا، با قرائت فاتحه ای، تجدید میثاق دوباره ای با آرمانهای بلند شهدای گرانقدر داشت.

سرهنگ احمدی، در ادامه با حضور در دفتر حجه الاسلام مدبر امام جمعه جهرم، ضمن قدردانی از  زحمات، تلاشها و حمایتهای معنوی وی، رهنمودهای عالمانه ایشان را در ادامه قبول مسئولیت در جهرم، خواستار شد.

فرمانده جدید سپاه جهرم در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره علمای بزرگ آن شهرستان، از جمله آیت الله سید حسین آیت اللهی و آیت الله حق شناس، و همچنین تاریخ درخشان جهرم در عرصه انقلاب و جنگ تحمیلی، توصیه ها و رهنمونهای حجه الاسلام مدبر را دلسوزانه و پدرانه توصیف نمود.

حجه الاسلام مدبر، امام جمعه جهرم نیز در این دیدار، ضمن تبریک حضور فرمانده جدید سپاه جهرم در شهرستان، وی را به داشتن سعه صدر، بلند همتی و رفاقت با زیردستان در عین مدیریت جهادی توصیه نمود.

امام جمعه جهرم با یادآوری برخی از مفاخر جهرم و همچنین سبقه ولایی و انقلابی مردم آن شهرستان، مردم داری و کار در راستای برطرف شدن مشکلات مردم را، از اولویتهای فرمانده جدید سپاه جهرم، برشمرد.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت جهت تمام خدمتگذاران نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از حضور سرهنگ احمدی در اولین روز کاری در دفتر امام جمعه تشکر و تقدیر نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر: