پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۱۳:۱۴
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۴۰۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
معاون فرهنگی هنری سپاه لارستان:
امین دلخسته گفت: مبلغ اهدا شده توسط این زوج جوان در راستای تهیه بسته های معیشتی برای اقشار نیازمند در قالب رزمایش کمک مومنانه و همچنین اِطعام روز عید غدیر صرف خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه لارستان، در بحبوهه شیوع بیماری کرونا و آسیب های اقتصادی ناشی از این بیماری منحوس که متوجه بخشی از اقشار محروم جامعه گردیده است یک زوج جوان بسیجی لارستانی هزینه ای را که برای مراسم ازدواج در نظر گرفته بودند به امور خیریه اهدا کردند.

معاون فرهنگی هنری سپاه لارستان با بیان اینکه زندگی این زوج جوان نمونه ای از زندگی به سَبکِ ایرانی- اسلامی است، گفت: موضوع مهم ساده زیستی و پرهیز از تجملات در آغاز زندگی مشترک یک مسئله مهم و اساسی است که هم مسئولان و هم خانواده ها در جامعه امروز باید بیش از پیش به آن توجه کنند.

وی خاطرنشان کرد این زوج جوان با صرفنظر از برگزاری مراسم عروسی هم مسئله مهم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را به جامعه یادآوری می کنند و هم موضوع مهم ساده زیستی و مشارکت در امور خیریه را به سایر زوج های جوان گوشزد می کنند.

دلخسته با بیان اینکه فرهنگ مواسات و زندگی آسان باید در جامعه تقویت شود، افزود: اصل ساده زیستی در فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی وجود دارد و باید به زندگی به سبک اسلامی بیشتر توجه شود تا زندگی ها به تبع آن آسان تر و توام با آرامش شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه لارستان با اشاره به اینکه مجموعه سپاه و بسیج لارستان حامی ازدواج آسان،کمک های مومنانه و حمایت از بیماران آسیب دیده از کرونا بوده است، تصریح کرد: باید تلاش شود بعد از دوران کرونا هم فرهنگ دوری از تجمل گرایی در برگزاری مراسم ازدواج باقی بماند.

امین دلخسته در پایان با بیان اینکه سپاه لارستان با همیاری خیران و سایر نهادها تاکنون 26 هزار بسته معیشتی را در بین اقشار نیازمند این شهرستان توزیع کرده است، گفت: مبلغ اهدا شده توسط این زوج جوان در راستای تهیه بسته های معیشتی برای اقشار نیازمند در قالب رزمایش کمک مومنانه و همچنین اِطعام روز عید غدیر صرف خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: