چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۵۲:۴۸
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۴۰۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم
سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی جابری و هیئت همراه، با سردار سید نوراله حسینی، فرمانده تیپ نیرو مخصوص المهدی عج دیدار و حمایت، همراهی و مشاوره وی را، در ماموزیتهای محوله خواستار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی جابری، فرمانده ناحیه مقاومت آن شهرستان و هیئت همراه، با سردار سید نوراله حسینی، فرمانده تیپ نیرو مخصوص المهدی عج دیدار و حمایت، همراهی و مشاوره وی را، در امور جاری بسیج و سپاه، خواستار شد.

سرهنگ احمدی در این دیدار، ضمن بر شمردن افتخارات بی بدیل لشکر المهدی عج در زمان جنگ تحمیلی و رشادتهای آن یگان در ماموریتهای دفاع از حرم ائمه اطهار علیهم السلام و تامین امنیت مرزهای کشور، توفیقات روز افزون آن یگان و نیروهای آن را در عرصه جهاد و حفظ دستاوردهای انقلاب، از آستان خداوند متعال خواستار شد.

وی با تأکید بر اهمیت، دشواری و سختی چالشهای امروز در عرصه جامعه، از فرماندهی تیپ نیرو مخصوص المهدی عج، جهت انجام ماموریتهای محوله به نحو احسن، یاری، مشاوره و راهنمایی استمداد نمود.

فرمانده سپاه جهرم، با یادآوری اهمیت شجره طیبه بسیج وظرفیت خدادادی آن به عنوان سرمایه ای ارزشمند در روزهای بحران، از تعامل و همکاری بیشتر بین آن دو مجموعه، صحبت نمود و گفت: مجموعه بسیج در هر زمان که صلاح بدانید در خدمت آن یگان است.

فرمانده تیپ نیرو مخصوص المهدی عج نیز در این دیدار، ضمن تبریک به مناسبت حضور سرهنگ احمدی در مسئولیت فرماندهی ناحیه، اظهار داشت: اعتقاد قلبی بنده این است که عزت و سربلندی بسیج، عزت و سربلندی تیپ المهدی عج نیز هست، چون هر دو از مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشند.

سردار حسینی با اشاره به اهمیت بسیج و جایگاه آن در سازمان رزم، گفت: نیرویی که در جنگهای فرسایشی موثر، اداره کننده و تمام کننده است، مطمئنا بسیج مردمی است.

وی با اشاره به سابقه طولانی ارتباط آن دویگان از سالهای قبل و ارتباط صمیمی، دوستانه و هم پوشانی خوب در عرصه های مختلف، عنوان داشت: باعث افتخار است که تیپ و ناحیه با هم بوده و به یکدیگر در مقاطع حساس کمک و یاری رسانده اند.

سردار حسینی با اشاره به سابقه مردم شریف جهرم در دینداری، ولایتمداری و شهادت طلبی بیان داشت: جو شهرستان جهرم همیشه با نیروهای انقلابی بوده، حال هر فرد با هر علاقه یا ذائقه خاصی بر مسند اداره شهرستان نشسته باشد، فرقی نمیکند.

وی یکی از نشانه های انقلابی بودن و ولایتمداری مردم شهرستان جهرم را، استقبال بی نظیر از پیکر شهدای مدافع حرم و سرکشی مردم و مسئولین، از خانواده های معزز ایشان دانست و افزود: ما خودمان را به عنوان یک بسیجی میدانیم و در هر موقعیتی که احتیاج به یاری و مساعدت تیپ نیرو مخصوص المهدی عج، در ماموریتهای خود داشتید، از هیچ کمک و مساعدتی مذایقه نمیکنیم. 
نام:
ایمیل:
* نظر: