کد خبر: ۱۲۴۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
دکتر ناصر جوکار مسئول سازمان بسیج فرهنگیان فارس ابتدا اول ذیحجه سالروز ازدواج حضرت فاطمه (س) و امام علی (ع) را تبریک گفت و از مدیران کانون ها خواستند که هر کانون حداقل 3 گروه جهادی در سامانه اطلس ثبت کند و خواستند جامعه هدف سازمان که فرهنگیان عزیز می باشد یک گفتمان موثر در فضای مجازی داشته باشند.

توفیقی حاصل شددر تاریخ 1/5/99 جلسه مدیران کانون های شهر شیراز با میزبانی کانون اداره کل آموزش و پرورش عشایری برگزار شد.

در این جلسه که با تلاوت آیاتی چند کلام الله مجید شروع شد. در ابتدا مهندس محمودی از جناب آقای آزادیخواه به علت میزبانی این جلسه تشکر کردند و از مدیران کانون های شیراز تقاضا داشتند که در برنامه های پیش رو فعالیت بیشتری داشته باشند چون حدود دو سوم از فرهنگیان و دانش آموزان در خود شهر شیراز ساکن هستند و 5 کانون درون شهر شیراز می توانند با ابتکارات و کارهای خاصی که انجام می دهند اثرات بیشتری بر قشر فرهنگیان داشته باشند و برنامه های دهه ولایت که در پیش داریم را برای مدیران کانون ها تبیین نمود.

جلسه ماهانه سازمان بسیج فرهنگیان با کانون های مستقر در شیراز

سپس دکتر ناصر جوکار مسئول سازمان بسیج فرهنگیان فارس ابتدا اول ذیحجه سالروز ازدواج حضرت فاطمه (س) و امام علی (ع) را تبریک گفت و از مدیران کانون ها خواستند که هر کانون حداقل 3 گروه جهادی در سامانه اطلس ثبت کند و خواستند جامعه هدف سازمان که فرهنگیان عزیز می باشد یک گفتمان موثر در فضای مجازی داشته باشند.

سپس اقای ازادیخواه اعلام امادگی کردند که در فضای مجازی اگر امکاناتی تحت اختیار ایشان گذاشته شود در جواب شبهات اقدام موثری داشته باشد .

سپس سرکار خانم محمدی مدیر کانون بسیج ناحیه 4 نیز از برنامه هایی که در دهه ولایت دارند از جمله کمک های مومنانه ، کاروان شادی و ... اقداماتی خواهند داشت.

سپس آقای شفیعی راد مدیر کانون ناحیه 1 هم اذعان داشت که الحمدالله در مدتی که که جناب آقای دکتر جوکار و مهندس محمودی در سازمان به عنوان مسئولین بسیج فرهنگیان حضور داشتند اقدامات خوبی صورت گرفته است و بازخورد بسیار خوبی در جامعه فرهنگی داشته است.

جلسه ماهانه سازمان بسیج فرهنگیان با کانون های مستقر در شیراز


نام:
ایمیل:
* نظر: