سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
berooz
۱۴:۱۷:۱۷
کد خبر: ۱۲۴۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱
سازمان بسیج ادارات سپاه فجر استان فارس
دراین مراسم جانشین محترم فرماندهی سپاه فجر بیان داشتند : ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه کارمندان رسالت مهم بسیج ادارات است ، سردار بوعلی گفت: باید با تمام توان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداشت یاد و خاطره شهدا در جامعه تلاش کنیم و هر کجا که نیاز باشد خود شهدا کمک خواهند کرد.
به گزارش تنویر سازمان بسیج ادارات فارس : دراین مراسم جانشین محترم فرماندهی سپاه فجر بیان داشتند : ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه کارمندان رسالت مهم بسیج ادارات است 
سردار بوعلی گفت: باید با تمام توان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداشت یاد و خاطره شهدا در جامعه تلاش کنیم و هر کجا که نیاز  باشد خود شهدا کمک خواهند کرد.
آئین تکریم و معارفه مسئولان سابق و جدید کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس و سازمان بسیج ادارات سپاه فجر با حضور سردار یداله بوعلی برگزار شد.
سردار بوعلی در این مراسم با بیان اینکه بسیج ادارات یک قشر تاثیرگذار در حوزه های مختلف اجتماعی در جامعه امروز است، گفت: این قشر باید منشاء تحولات مثبت در ادارات و برای مردم کارساز باشد و موجبات رضایتمندی و گشایش در کارهای مردم را فراهم کند.
وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه کارمندان رسالت مهم بسیج ادارات است، خاطرنشان کرد: اقشار بسیج باید در همه امورات مربوط به مردم کمک کننده باشند همانطور که در وقایع اخیر نظیر سیل، زلزله، مقابله با بیماری کرونا و کمک های مومنانه، سپاه و بسیج نقش آفرینی درخشانی داشته اند.
جانشین فرماندهی سپاه فجر با بیان اینکه خدمت به شهدا یک رسالت و مسئولیت مهم برای مسئولان کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس است، گفت: باید با تمام توان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداشت یاد و خاطره شهدا در جامعه تلاش کنیم و هر کجا که نیاز باشد خود شهدا کمک خواهند کرد. 
به گزارش سازمان بسیج ادارات : در این مراسم از زحمات سرهنگ دوم پاسدار بهادر علی پور تجلیل و برادر پاسدار جواد قناعتی بعنوان مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه فجر استان فارس  و سرهنگ دوم پاسدار محمد مهدی درستکار بعنوان مسئول کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس معرفی شدند، گفتنی است برادر پاسدار قناعتی پیش از این بعنوان مسئول کنگره شهدای استان فارس و سرهنگ دوم پاسدار درستکار بعنوان فرمانده سپاه شهرستان نی ریز مشغول به خدمت بوده اند.

مراسم تکریم و معارفه

نام:
ایمیل:
* نظر: