آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۴۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
فرمانده ناحیه کازرون :

به گزارش تنویر سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون روز سه شنبه مورخه 99/04/31در مجمع  سرمربی های شجره طیبه صالحین اظهار داشت: لازمه دفاع از انقلاب و ولایت ، معرفت و شناخت است. همه باید مبلغ باشیم و اگر میخواهیم مبلغ باشیم بایستی دلسوز باشیم.

سرهنگ توکل گفتبا امید به خدا و حضور میدانی در حلقات صالحین با موضوعاتی که در نظر داریم، بتوانیم زمینه ساز ظهور آقاامام زمان(عج) باشیم.

فرمانده سپاه کازرون با تاکید بر اینکه " کار فرهنگی و پرورشی ما ، در حلقه های صالحین است و خانه امید و تکیه گاه ما دفاتر امام جمعه و امامان جماعت است"  عنوان داشت مسجدمحوری در دستور کارمان بوده و هست. امروز می خواهیم با طرح های شهید بهنام محمدی و شهید حججی، مساجد را با حضور نوجوانان و جوانان پرشور و با نشاط کنیم.

این مقام مسؤول اظهار داشت در بحث کیفی سازی حلقات صالحین ،  بایستی جلسات تعامل و هماهنگی فرمانده حوزه با سرمربی های ارجمند، چه به صورت حقیقی و چه به صورت مجازی همواره برگزار گردد.

سرهنگ توکل با اشاره به "لزوم تقویت حلقه های پرحضور و موثر "و "تاکید بر ضرورت آسیب شناسی حلقات صالحین" اظهار داشت حلقه های صالحین را از نو پالایش  و  هر حلقه ای هر گونه آسیبی دارد، بایستی شناسایی کنیم تا بتوانیم در جهت ارتقای این حلقه قدم موثری برداریم.

فرمانده سپاه کازرون گفت خوراک فکری و فرهنگی ما چگونه است؟! سرگروه ها و مربیان را به خط کنیم و در انتقال مطالب و معرفی منابع کمک کنیم. ان شاالله ما باید با کمک حلقات صالحین برای نظام و انقلاب کادرسازی کنیم.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام صباحی ، امام جمعه کازرون گفت: با توجه به ابعاد معرفتی و بصیرتی حلقه های صالحین، ما مسئولین هم باید یک حلقه صالحین داشته باشیم. اعتقادی در وجود یکایک مان می باشد که با وجود تمام مشکلات موجود، باز هم پای اعتقادمان ایستاده ایم و فرقمان با اروپایی ها و امریکایی ها همین است. همان مبنای اعتقادی مان که حول محور بسیج شکل گرفته ، بدون شک نجات دهنده نظام مان است.

امام جمعه کازرون ضمن اشاره به آخرین وضعیت تولید محتوا و تغذیه های حلقه های صالحین، گفت راجع به تولید محتوا، سپاه فجر استان چند روحانی را بعنوان استادیار برای این کار انتخاب نموده است و با ماموریتی که آیت الله دژکام برای ما مشخص کرده اند ان شاالله بزودی مشکل تولید محتوا تا حدودی حل می شود.

حجت الاسلام صباحی در پایان این دیدار تاکید کرد فضای مجازی را در این ایام و دربحث صالحین فراموش نکنیم. خودمان بعنوان مسئولین و متولیان صالحین، بایستی کار را جدی بگیریم. ما افتخاری فراتر از بسیجی بودنمان نداریم زیرا که امام فرمود من افتخار میکنم که یک بسیجی هستم.

نام:
ایمیل:
* نظر: