کد خبر: ۱۲۴۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
هم زمان با سالگرد اولین نماز جمعه بعد از انقلاب تهران توسط مرحوم حضرت آیت الله طالقانی رحمه الله در روز ۵ مرداد مرحله دوم رزمایش مواسات،همدلی و کمک مؤمنانه با عنوان نهضت تعاون و احسان در لبیک به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی بسیج فرهنگیان فارس، هم زمان با سالگرد اولین نماز جمعه بعد از انقلاب تهران توسط مرحوم حضرت آیت الله طالقانی رحمه الله در روز ۵ مرداد مرحله دوم رزمایش  مواسات،همدلی و کمک مؤمنانه با عنوان نهضت تعاون و احسان در لبیک به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار گردید.
در این جلسه به ارائه گزارش مرحله اول و دوم کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده در سطح بخش به مبلغ ۳۶۰میلیون تومان  پرداختند. 

نهضت تعاون و احسان کانون بسیج فرهنگیان علامرودشت
در ادامه فرمانده قرارگاه حاج آقا باقری نیا امام جمعه محترم  با عرض تبریک ۵ مرداد سالگرد نماز جمعه، عملیات غرور آفرین  مرصاد و اعیاد ماه ذی الحجه پرداختند.
همچنین از مجموعه دست اندرکاران مراحل اول و دوم طرح رزمایش مواسات همدلی و کمک مؤمنانه تقدیر و تشکر به عمل آوردند. 
 مصوبات جلسه: 
آغاز مرحله سوم نهضت تعاون و احسان نسبت به جمع آوری کمک های مردمی و خیر اندیشان.
استفاده از ظرفیت عید قربان، عید غدیرخم ، ماه محرم و ساماندهی نذورات ،کمک ها با نظارت قرارگاه و توزیع بین نیازمندان.
در صورت امکان پخت متمرکز غذای نذری عید غدیر خم در یک آشپزخانه با نظارت مرکز بهداشت و درمان و گرفتن تست کرونا حداقل ۳ روز قبل،  از مجموعه عوامل پخت و توزیع غذا 
حاج آقا باقری نیا از همه خیر اندیشان، نوع دوستان و مراکز فرهنگی تقاضای کمک در قالب نقدی و غیر نقدی نمودند.
 قرارگاه مواسات همدلی و کمک مؤمنانه بخش علامرودشت و بسیج فرهنگیان
نام:
ایمیل:
* نظر: