آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۴۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳
تنویر کازرون خبر داد:

به گزارش تنویر ، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در دیدار با رئیس و شورای شهر کازرون عنوان کرد : خدا را شاکریم که امروز هم به ما توفیق داد  در خدمت برادران عزیز و بزرگوارم از بزرگان شورای اسلامی شهر انقلابی کازرون باشیم .

 سرهنگ توکل اظهار کرد: در خدمت عزیزانی هستیم که اعتبارشان در کنار اعتباری که خداوند متعال به ایشان داده، اعتباری دگربار از سوی مردم کسب نموده و مردم ایشان را از بین تعداد افراد زیادی انتخاب کردند. شما مورد اقبال مردمی هستید که این امر مسئولیت شمارا سخت کرده و بایستی جوابگوی اعتماد مردم باشید.

وی افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری و ادارات خدمات رسان هستند که مردم از آنان انتظار خدمات رسانی دارند و خدمت به مردم را بایستی همواره سر لوحه و اصلی ترین وظیفه خود بدانیم به خصوص اینکه کار شما عمرانی ، فنی و فرهنگی می باشد.

  این مقام مسئول گفت:اولین وظیفه سپاه، دفاع همه جانبه از انقلاب در تمامی تهدیدات سخت و نیمه سخت و نرم می باشد که در جنگ نرم امروز شما به بهترین نحو ممکن کنار بسیج هستید که بسیج بدنه فعال ملت است و قلب تپنده سپاه است و همه شما جزو نیروهای  بسیج وسپاه می باشید که لباستان لباس پاسداری از اسلام و انقلاب است . حفظ ارزشها و دستاوردهای انقلاب وظیفه سپاه می باشد که شما بزرگواران با خدمت به مردم میتوانید در این زمینه کمک حال ما باشید .

فرمانده ناحیه تصریح کرد:امروز بسیج وسپاه به صورت شبانه روزی درکنار شما و متعلق به شما، با اتحاد و همبستگی بین طرفین، در همه زمینه ها ، خصوصا در امر فرهنگی در جهت خدمت رسانی به مردم با تمام وجود پای کار می باشد.

سرهنگ توکل افزود: اخلاق ، کار، نظم و انضباط سرلوحه کارمان می باشد وعزت و اقتدار سپاه و بسیج را با هیچ چیزی عوض نخواهم کرد.

فرمانده سپاه کازرون گفت ورودی هر شهر نشان دهنده شخصیت آن شهر می باشد، برای آن برنامه داشته باشیم و در یک سالی که از کارتان باقی مانده شب و روز نشناسید، ماهم در کنارتان  خواهیم بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: