کد خبر: ۱۲۴۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۰
دکتر ناصر جوکار در این نشست گفت؛ زندان دیگر مامنی صرفا برای تخم مرغ دزدها نیست بلکه جایگاهی است برای کسانی که از فرط خوردن گوشت بیت المال، نقرص گرفته و استخوان های مردم را در زیر ارابه های دندان خود می جوند. جوکار، کارکنان زندان را مجاهدانی دانست که در نقاط کور تاریک تاریخ در حال خدمتند و پشت برج های رفیع و سیم های خاردار تنفس می کنند.
نشستی با حضور مسئول بسیج فرهنگیان دکتر ناصر جوکار و مدیر کل زندانهای فارس برادر ابراهیمی  برگزار شد. در این نشست بر تعامل میان جامعه بسیج فرهنگیان استان با اداره کل زندان ها تاکید شد. ابراهیمی خواستار حل معضلات زندانیان از طریق ارائه خدمات بهداشتی، تربیتی و کمک های معیشتی به زندانیان خاصه فرهنگیان در بند حبس شد. دکتر ناصر جوکار در این نشست گفت؛ زندان دیگر مامنی صرفا برای تخم مرغ دزدها نیست بلکه جایگاهی است  برای کسانی که از فرط خوردن گوشت بیت المال، نقرص گرفته و استخوان های مردم را در زیر ارابه های دندان خود می جوند. جوکار، کارکنان زندان را مجاهدانی دانست که در نقاط کور تاریک تاریخ در حال خدمتند و پشت برج های رفیع و سیم های خاردار تنفس می کنند. 

مسئول بسیج فرهنگیان فارس در بازدید از زندان عادل آباد شیراز

وی ادامه داد؛ به حقیقت کارکنان خدوم اداره زندان ها نیز خود به نوعی در زندان می باشند با این تفاوت که حکم محکومیتی برایشان صادر نشده، لذا این زندانی اختیاری، از پاداش شهیدی که در راه خدا در خون خود غلطیده کمتر نیست. وی با بیان اینکه ؛ ما نیز آمادگی داریم به جرم امر به معروف و نهی از منکر روانه زندان شویم گفت، امروزه هستند کسانی که تنها جرمشان هدایت گری است و به این سبب یا گوشه قبرستان آرمیده اند یا در زندان عمر خود را سپری می کنند. جوکار، اقدام زندان زدایانه آیت الله رئیسی را ستودنی دانست و خواهان تسریع در رسیدگی پرونده ۲۱ زندانی فرهنگی و ۵۷ زندانی دانش آموز شد تا در سال تحصیلی جدید بتوانند به دامن مدرسه بازگردند. در این نشست مقرر شد از ظرفیت بسیج فرهنگیان و مدیر کل آموزش و پرورش فارس استفاده گردد تا با رضایت شاکی خصوصی و حمایت مالی از زندانیان، زمینه گشایشی برای زندانیان فراهم گردد. در این دیدار همچنین، بطور میدانی از برخی بندهای زندان و اماکن فرهنگی همچون کتابخانه زندان، صدا و سیمای زندان و...، بازدید بعمل آمد و با دو نفر از فرهنگیان در بند حبس ملاقاتی صورت گرفت. پس از این نشست بلافاصله با مدیر کل آموزش و پرورش فارس موضوع در میان گذاشته شد و مقرر گردید، هفته آینده، نشستی چهار  جانبه با نماینده دادستان استان، مدیر کل زندان های فارس، مدیر کل آموزش و پرورش فارس و مسئول بسیج فرهنگیان فارس در اداره کل آموزش و پرورش برگزار شود.  گفتنی است بسیج فرهنگیان فارس ماموریت دارد ۲۱ خانوار فرهنگی را شناسایی و کمک های معیشتی و هرنوع خدمات مورد نیاز را به خانواده ایشان برساند.

مسئول بسیج فرهنگیان فارس در بازدید از زندان عادل آباد شیراز
نام:
ایمیل:
* نظر: