پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۱۵:۱۱
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۴۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
فرمانده سپاه جهرم در گفتگو با تنویر:
غلامعلی احمدی جابری گفت: به همت بسیجیان حوزه ها و پایگاههای مقاومت و خیرین نوع دوست جهرمی، بسته های معیشتی غذایی، بهداشتی، البسه، لوازم التحریر و غذای گرم به مناسبت عید ولایت و امامت، بین نیازمندان توزیع خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی جابری، فرمانده سپاه آن شهرستان، در مصاحبه با تنویر، از برگزاری  دومین رزمایش بزرگ مواسات و کمک های مومنانه، طی سه مقطع زمانی دهه ولایت، دهه محرم و دهه آخر صفر، در سطح شهرستان جهرم خبر داد.

سرهنگ احمدی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت ادامه رزمایش کمکهای مومنانه به عنوان شاخص عملی انقلابیگری، اظهار داشت: در ایام عید سعید قربان، نذورات و کمک های مومنانه ای که توسط بسیجیان جمع آوری گردیده بود در قالب گوشت گرم، بین نیازمندان و افراد آسیب دیده توزیع شد.

وی ضمن تقدیر از خیرین نوع دوست و  همچنین بسیجیان پرتلاش حوزه های مقاومت محلات خواهرو برادر و کانون های اقشاری شهرستان جهرم، که در جامه ی عمل پوشاندن به منویات رهبر معظم انقلاب، بیشترین سعی و دغدغه را دارند، عنوان داشت: در ایام عید سعید غدیر خم، رزمایش بزرگ مواسات و کمک های مومنانه، در قالب 800 بسته معیشتی غذایی شامل برنج، گوشت، مرغ، حبوبات، ماکارونی، روغن، رب گوجه و ... برگزار و سپس بین نیازمندان تقسیم خواهد شد.

فرمانده سپاه جهرم در ادامه با یادآوری نزدیک شدن ایام بازگشایی مدارس، از تهیه بسته های لوازم التحریر جهت دانش آموزان نیازمند، به همت بسیجیان حوزه ها و پایگاههای مقاومت خبر داد.

وی ضمن آرزوی برطرف شدن ویروس منحوس کرونا از کشور عزیزمان ایران و کل جهان، افزود: بسته های بهداشتی نیز در کنار بسته های معیشتی تهیه شده که به دست نیازمندان و افراد متضرر از آن ویروس منحوس خواهد رسید.

آن مقام مسئول از طبخ بیش از دو هزار پرس غذای گرم و توزیع آن بین نیازمندان با رعایت ضوابط و دستورالعملهای بهداشتی، توسط بسیجیان و خیرین، به مناسبت عید سعید غدیر خم،  در این ایام، خبر داد.

سرهنگ احمدی از اهداء 28 سری جهیزیه که به همت خیرین و نو عروس و دامادها و کمک سپاه پاسداران، تهیه شده، خبر داد و گفت: جهیزیه هایی که به صورت مشارکتی تهیه شده، شامل یخچال، اجاق گاز، لباس شویی، جاروبرقی، لوازم آشپزخانه و... می باشد، که انشاالله به محض تکمیل شدن اقلام، در ایام عید سعید غدیر خم، به دست صاحبان آن خواهد رسید.
نام:
ایمیل:
* نظر: