شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۰۵:۳۲
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۴۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان عج جهرم خبر داد:
محسن جهانگیر گفت: به همت بسیجیان حوزه مقاومت صاحب الزمان عج، رزمایش اقتدار گشتهای خودرویی محله محور رضویون با هدف ایجاد احساس امنیت در سطح شهر جهرم، برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، اولین مرحله رزمایش اقتدار گشتهای خودرویی محله محور حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان عج، با حضور شورای تأمین و همکاری نیروی انتظامی شهرستان جهرم، برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار محسن جهانگیر، فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان عج، در حاشیه برگزاری این رزمایش در گفتگویی کوتاه با تنویر جهرم، گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور بسیج در تمامی عرصه های جنگ سخت، نیمه سخت و نرم با دشمن، برای مقابله با حوادث و جلوگیری از بروز مشکلات، اولین مرحله رزمایش اقتدار گشتهای خودرویی محله محور رضویون، با هدف ایجاد احساس امنیت در سطح شهر جهرم و اطمینان خاطر دادن به همشهریان عزیزمان، برگزار شد.

وی با اشاره به ارزش والای امنیت در کلام ائمه معصومین سلام الله علیهم، از برگزاری مرحله دوم این رزمایش در ایام دفاع مقدس با رعایت شرایط و پروتکل های بهداشتی خبر داد.

گفتنی است گشتهای محله محور رضویون با هدف برقراری امنیت و جلوگیری از بروز تخلفات شایع در سطح اجتماع، در محله های مختلف توسط بسیجیان پایگاههای همان محله، به صورت خودرویی و پیاده، برگزار می شود که با استقبال خوب مردم نیز مواجه شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر: