پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۳۲:۳۳
کد خبر: ۱۲۴۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر استان فارس
متن پیام تقدیر و تبریک مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر استان فارس بمناسبت روز خبرنگار

پیامبر خدا (ص) در حدیثی فرموده است: «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس». از همین روست که می‌توانیم حق گویی و مطالبه گری حق توسط خبرنگاران عزیز را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم و قدردان آن باشیم.
درود خدا بر تمامی خبرنگاران شهید که قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی و مقابله با زرمندان و زورمندان بریده از انسانیت و قدرت‌های سلطه‌گر جهانی قرار دادند و در این راه پرافتخار به لقا محبوب رسیدند.
خبرنگار باید بداند و می‌داند که آن کس که آگاه‌تر است مسئولتر است.
مسئول در قبال ملت و کشور،
مسئول در قبال باورها و اعتقادات مردم،
مسئول در قبال منافع ملی،
مسئول در قبال تجاوز فکری و اندیشه‌ای بیگانه به مرزهای فرهنگی،
مسئول در قبال اخلاق جامعه؛
مسئول در قبال کژاندیشی و کژ رفتاری‌های برخی‌ افراد که تکیه بر صندلی‌های ریاست زده‌اند
و این مسئولیت و مسئولیت‌ها نه تنها محدودیت نمی‌آفریند، بلکه راه رسیدن به کمال را در این حرفه مقدس برای او هموار و هموارتر می‌سازد و خبرنگار به جایگاهی می‌رسد که جز رضایت حضرت دوست نمی‌بیند.
عشق را می‌توان زمانی دید که خبرنگاری به عشق انسان‌ها و نشان دادن درد آنها سخت‌ترین شرایط را تحمل می‌کند و از زندگی خود می‌زند.
روز خبرنگار تقدیر از زحمات کسانی است که با مسئولیت و آزادی و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد و همواره به مثابه دیده‌بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف پرچم آزادی، آگاهی و امید را افراشته‌اند.
۱۷ مرداد ماه «روز خبرنگار» یاد روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم که روز احترام به حقوق ملت در دسترسی به اطلاعات صحیح، فوری و مناسب است را به خبرنگاران عزیز تبریک عرض نموده و ضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه، جد و جهد شما عزیزان را در برافروختن چراغ اطلاع رسانی مستقل و مسئولانه ارج می‌نهم.
بدون شک، دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور؛ مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود.
شما اصحاب رسانه و خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌اید و از ایزد منان تداوم عزت و اهتمام مسئولانه شما را در روایت عشق، آزادی و حق گویی در عرصه آگاهی آرزومندم.

‌            پیروز و سربلند باشید
‌             جواد قناعتی
           مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان فارس

نام:
ایمیل:
* نظر: