آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۴۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲
غدیر باشکوه ترین و زیباترین جلوه ولایت و تداوم رسالت انبیاء در ولایت امیرالمومنین حضرت علی (علیه السلام) و امتداد خطّ همه رسالت های الهی و اوج این خطّ روشن و نورانی در طول تاریخ است
«همّت جمهوری اسلامی باید این باشد که خود را به آن الگویی که در غدیر معرفی شد و در دوران پنج‌ساله حکومت امیرالمؤمنین، نمونه آن نشان داده شد، نزدیک کند. امام خامنه ای (مدظله العالی) ۱۳۸۰/۱۲/۱۲»


غدیر باشکوه ترین و زیباترین جلوه ولایت و تداوم رسالت انبیاء در ولایت امیرالمومنین حضرت علی (علیه السلام) و امتداد خطّ همه رسالت های الهی و اوج این خطّ روشن و نورانی در طول تاریخ است؛ غدیر، عید عهد، پیمان، میثاق و عید امامت و عیدالله‌الاکبر و از همه‌ی اعیاد بالاتر است.

 امامت امت اسلامی و ولايت فقیه در نظام اسلامی شاخص و معيار حركت صحيح و رو به تعالی جامعه به سمت اهداف و آرمان‌های والای اسلامی و فطرت پاک بشری است و «غدیر» یک مسئله‌ی تاریخىِ صرف نیست و نشانه‌ای از جامعیت اسلام است؛ این مسئله از چنان اهمیت و جایگاهی در نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) برخوردار است که ایشان در توصیف این رخداد عظیم فرموده اند: «امروز ما - هم مسئولان، هم مردم - در قبال مسئله غدیر مسئولیم. مسئولان کشور باید سعی کنند اعمال و رفتار و حرکات و سکنات و برنامه‌ریزی هایشان را به گونه‌ای تنظیم کنند که با هدف های اسلام - که همان هدف های غدیر است - تطبیق کند. (۱۳۸۵/۱۰/۱۸)»

سپاه فجر استان فارس فرا رسیدن دهه امامت و ولایت و اعیاد بزرگ و خجسته قربان و غدیر را به دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان توفیق روزافزون  ملت شریف و ولایتمدار ایران اسلامی را در ترویج فرهنگ
غدیر و عمل به منویات ولی فقیه زمان امام خامنه ای (مدظله العالی) مسئلت می نماید.
نام:
ایمیل:
* نظر: