جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۱۹:۴۶
کد خبر: ۱۲۴۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز گفت: سپاه ناحیه بقیه الله شیراز، 10 هزار بسته غذایی و 31 سری جهیزیه را در آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه میان نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع می‌کند.
به گزارش تنویر، سرهنگ دوم پاسدار مجید علیپور فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز اظهار داشت: بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی به مناسبت عید سعید غدیر میان آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع خواهد شد.

وی افزود: این بسته‌ها شامل برنج به همراه 5 قلم کالای دیگر از جمله شکر، ماکارونی، مرغ، گوشت، حبوبات، روغن، و رب است که ارزش هر بسته به صورت میانگین ۲۵۰ هزار تومان است.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله با بیان اینکه تاکید ما بر این است که افراد جدید شناسایی شده یا از قلم افتادگان دوره‌های قبلی باشند برای دریافت بسته های معیشتی در اولویت باشند گفت: تهیه و توزیع این بسته‌ها با مشارکت پایگاه‌های مقاومت، خیرین و سپاه بوده است.

توزیع بیش از  ۱۰ هزار بسته غذایی و ۳۱ سری جهیزیه در مرحله دوم نهضت کمک مومنانه

وی در ادامه به تهیه و توزیع 31 سری جهیزیه میان زوجین جوان که توسط بسیج محلات شناسایی و معرفی شده اند، به مناسبت عید سعید غدیر خبر داد و گفت: این سری جهیزیه‌ها شامل کالاهای ایرانی از جمله یخچال، گاز، لباسشویی، تلویزیون، و تعدادی لوازم خانگی کوچک به ارزش تقریبی هر سری ۱۲ میلیون تومان است که به صورت مشارکتی توسط خیرین و سپاه تامین شده است.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز با تصریح بر اینکه کمک‌های مومنانه، خلاصه به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی نمی شود، اظهار داشت: اهدای خون، از دیگر اقدامات مومنانه سپاه ناحیه بقیه الله است که تاکنون، بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر از بسیجیان و نیروهای ناحیه در این برنامه شرکت کرده و این کار همچنان ادامه دارد.

به گفته علیپور، تهیه و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده و نیز گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر و اماکن هم از ابتدای شروع شده بود، توسط گروه های جهادی ناحیه بقیه الله همچنان ادامه دارد.
توزیع بیش از  ۱۰ هزار بسته غذایی و ۳۱ سری جهیزیه در مرحله دوم نهضت کمک مومنانه











انتهای پیام/


نام:
ایمیل:
* نظر: