پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۲۸:۰۰
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۴۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۸
فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان عج جهرم در مصاحبه با تنویر
سرهنگ دوم پاسدار محسن جهانگیر گفت: بسیجیان پایگاههای مقاومت آن حوزه تا کنون اقدام به توزیع 20 سری جهیزیه، تهیه 1000 سری بسته های بهداشتی، معیشتی و لولازم التحریر، ذبح 21 رأس گاو و گوسفند در ایام دهه ولایت، با هدف جامه عمل پوشاندن به منویات رهبر معظم انقلاب، نموده اند.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، همزمان با شروع دومین مرحله از رزمایش بزرگ مواسات و همدلی از عید سعید قربان تا عید غدیر، پایگاهها و حوزه های مقاومت بسیج در جهت جامه عمل پوشاندن بر منویات مقام معظم رهبری، اقدام به فعالیت جهادی نموده اند.

در همین راستا سرهنگ دوم پاسدار محسن جهانگیر، فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان عج، در گفتگویی کوتاه، اهم فعالیتهای پایگاههای مقاومت زیر مجموعه آن حوزه را تشریح نمود.

محسن جهانگیر، با اشاره به نیاز نو عروس و دامادها به تهیه اقلام مختلف جهیزیه، عنوان داشت: به همت گروه جهادی راسخون در دهه ولایت، با کمک خیرین نیک اندیش 20 سری جهیزیه هر کدام به ارزش دویست میلیون ریال، به همت بسیجیان پایگاه شعب ابی طالب، تهیه و به دست متقاضیان رسیده است.

وی ضمن تقدیر از زحمات بسیجیان ولایتمدار پایگاههای مقاومت حوزه صاحب الزمان(عج)، اظهار داشت: از شروع مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک های مومنانه، پایگاهها و آن حوزه مقاومت، تاکنون اقدام به طبخ 6000 هزار پرس غذای گرم، تهیه 1000 بسته بهداشتی، معیشتی و لوازم التحریر، ذبح یک رأس گاو و 20 رأس گوسفند و توزیع آن بین نیازمندان، کرده اند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان عج از دیگر اقدامات آن حوزه در این راستا را ایجاد 10 ایستگاه صلواتی به همراه توزیع 3000 هزار بسته شیرینی و آبمیوه، برگزاری مراسم جشن و سرور عید سعید غدیر خم با توجه به دستورالعملهای بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و راه اندازی کاروان شادی به مناسبت آن عید فرخنده، برشمرد. 
نام:
ایمیل:
* نظر: