شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۴:۱۰:۵۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۴۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
فرمانده حوزه مقاومت بسیج الزهرا س
خانم یزدانبخش اظهار داشت: تهیه بسته های معیشتی و لوازم التحریر، طبخ غذای گرم و ذبح گوسفند قربانی و توزیع آن بین نیازمندان جامعه هدف از عمده فعالیتهای بسیجیان پایگاههای مقاومت حوزه الزهرا س بوده است.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، در حاشیه برگزاری دومین مرحله رزمایش بزرگ مواسات و کمک های مومنانه سپاه جهرم، سرکار خانم یزدانبخش، فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران الزهرا س در گفتگویی کوتاه فعالیتهای آن حوزه مقاومت در این رزمایش را، تشریح نمود.

خانم یزدانبخش با اشاره به تهیه 580 بسته معیشتی، افزود: ذبح 5 گوسفند، تهیه 99 بسته لوازم التحریر، اطعام 235 فرد نیازمند و اهداء 6 کارت هدیه، از دیگر فعالیتهای بسیجیان آن حوزه در مرحله دوم رزمایش مواسات بوده است.

وی ضمن تقدیر از زحمات بسیجیان و خیرین نیک اندیش از تهیه 3 سری جهیزیه و تحویل آن به متقاضیان خبر داد و افزود: در ایام دهه ولایت جشن عید غدیر با رعایت پروتکلهای بهداشتی در حسینیه کوثر برگزار و برنامه های فرهنگی و تولید محتوا، توسط بسیجیان در فضای مجازی به صورت روزانه، اجرا گردیده است.

فرمانده حوزه مقاومت الزهرا س با اشاره به برگزاری رزمایش کمک مومنانه به صورت پایگاهی در آن حوزه مقاومت از برگزاری اردوی جهادی در یکی از روستاهای کم برخوردا و اطعام 60 خانواده در آن روستا خبر داد و گفت: از دیگر برنامه های خواهران بسیجی آن حوزه مقاومت، اطعام 50 معلول ذهنی موسسه توانبخشی حضرت فاطمه زهرا س شهر جهرم بوده است. 
نام:
ایمیل:
* نظر: