آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۴۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر:
حجت الاسلام محمودی زاده گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در عرصه جنگ رسانه ای و فرهنگی بدنبال تحریف ارزش ها و وارونه جلوه دادن دستاوردها هستند.
به گزارش تنویر، معاون هماهنگ کننده سپاه فجر به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه و معاون روابط عمومی سپاه فجر ضمن حضور در خبرگزاری های فارس و تسنیم و سایت های خبری استان فارس و تبریک روز خبرنگار با مسئولان و خبرنگاران این رسانه ها به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

حجت الاسلام محمودی زاده در این دیدارها با تاکید بر اهمیت کار خبررسانی و تاثیر رسانه ها بر افکار عمومی، گفت: سرعت، دقت و صحت سه مولفه مهم در کار خبررسانی هستند که خبرنگار باید همواره به این نکات مهم توجه داشته باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با بیان اینکه جلوگیری از تحریف ارزش ها مطالبۀ مهم از خبرنگاران انقلابی است، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در عرصه جنگ رسانه ای و فرهنگی بدنبال تحریف ارزش ها و وارونه جلوه دادن دستاوردها هستند که جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی باید با تمام توان با این گونه اقدامات دشمنان مقابله کند.

سرهنگ پاسدار محمدی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر نیز با تاکید بر اهمیت هماهنگی و تعامل رسانه های انقلابی در استان فارس، گفت: جامعه خبری استان و اصحاب رسانه انقلابی فارس باید ضمن حفظ خط مشی های کاری و خبری یک تعامل سازنده و هم افزا در حوزه های مرتبط با انقلاب اسلامی داشته باشند که مطالبه گری از مسئولان و ترویج فرهنگ کار جهادی از جمله این مباحث مهم است.

معاون روابط عمومی سپاه فجر نیز در این دیدارها با بیان اینکه خبرنگاران انقلابی طلایه داران مقابله با جنگ فرهنگی هستند، گفت: خبرگزاری فارس و خبرگزاری تسنیم دو مجموعه خبری انقلابی و فعال در جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی هستند که اقدامات موثری در مقابله با جنگ فرهنگی و رسانه ای بخصوص در استان فارس دارند.

وی با بیان اینکه امروز تبیین مفاهیم رسانه ترازِ انقلاب اسلامی یک نیاز مهم برای جامعه خبری کشور است، گفت: خبرنگاران فرهیخته و متعهد در حوزه رسانه ای انقلاب اسلامی رسالت مهم رساندن مفاهیم انقلابی و اسلامی به افکار عمومی کشور و سایر ملت ها را بر عهده دارند و خبرنگار مومن و انقلابی در حقیقت افسر جوان جنگ نرم فرهنگی است.

سرهنگ پاسدار یارمحمدی با خاطرنشان کرد: ظرفیت های فرهنگی و رسانه ای سپاه فجر و نواحی بسیج استان فارس آماده هم افزایی و تعامل با جامعه خبری استان فارس است.
نام:
ایمیل:
* نظر: