کد خبر: ۱۲۴۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
به گزارش خبری شیرازه
جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا یک ابتکاری توسط سازمان بسیج فرهنگیان کشور با همراهی دانشگاه فرهنگیان کشور بوده است گفت: جشنواره ی ایده پردازی با این هدف استخراج و شناسایی بهترین ایده های ناب را در سراسر کشور ایجاد شده و پس از جشنواره این ایده ها در اختیار تمام معلمان سراسر کشور قرار خواهد گرفت تا از این تهدیدی که به وجود آمده بتوانیم بهترین فرصت را بتوانیم خلق کنیم. در سراسر کشور این طرح شروع به کار کرده است.
دکتر ناصر جوکار مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس در گفتگو با خبرنگار شیرازه اظهار داشت: ما در دورانی قرار داریم که وضعیت کرونا یک پیچ تاریخی مهمی را رقم زده و این پیچ تاریخی تربیتی باعث شده که فضای آموزشی ما از وضعیت تعلیم و تربیت مکان وند به سمت تعلیم و تربیت فضا مند سوق پیدا کند.

برگزاری جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا

وی با عنوان اینکه جشنواره  ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا یک ابتکاری توسط سازمان بسیج فرهنگیان کشور با همراهی دانشگاه فرهنگیان کشور بوده است گفت: جشنواره ی ایده پردازی با این هدف استخراج و شناسایی بهترین ایده های ناب را در سراسر کشور ایجاد شده و پس از جشنواره این ایده ها در اختیار تمام معلمان سراسر کشور قرار خواهد گرفت تا از این تهدیدی که به وجود آمده بتوانیم بهترین فرصت را بتوانیم خلق کنیم. در سراسر کشور این طرح شروع به کار کرده است.

دکتر جوکار با اشاره به محور های این طرح گفت: این طرح در پنج محور یادگیری موثر، زیر ساخت های تعلیم و تربیت، سایر موضوعات مرتبط با تربیت، الگو های تربیتی موثر نظامهای آموزشی و مدیریت نظام آموزشی در شبکه کرونا برگزار می شود.

وی مخاطبین این جشنواره را دانشجویان، معلمان و فرهنگیان اعلام کرد و تاکید کرد: این جشنواره  از 1 مرداد آغاز شده و تا 5 شهریور 1399 ادامه دارد. همچنین دانش آموزان نیز می توانند در این طرح مشارکت داشته باشند. از پنجم تا دهم شهریور آثار دریافتی توسط کارشناسان زبده تعلیم و تربیت داوری شده و آثار برگزیده به تهران ارسال می شود. نهایتا تا پانزدهم شهریور ماه قبل از بازگشایی مدارس، این آثار ناب و برجسته رو ما استخراج میکنیم و این آثار را در اختیار جامعه ی فرهنگیان سراسر کشور انشالله قرار خواهیم داد 

دکتر جوکار تصریح کرد: کمیته استانی جشنوراه با ریاست جناب آقای دکتر افلاکی فرد رئیس دانشگاه فرهنگیان و نایب رئیسی بسیج فرهنگیان فارس تشکیل شده است. تا کنون حدود 180 اثر به دبیرخانه استان ارسال شده است که تا پایان طرح انتظار می رود این آمار به 500 اثر برسد. 



نام:
ایمیل:
* نظر: