پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۳۱:۱۷
کد خبر: ۱۲۴۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
با حضور ریاست سازمان بسیج محلات کشور صورت گرفت:
حضور حجت الاسلام والمسلمین رضایی ریاست محترم سازمان بسیج محلات کشور در ناحیه احمد بن موسی علیه السلام شیراز

در راستای ارزیابی تحولات کیفی سازی صورت گرفته در بسیج با هدف بهبود عملکرد پایگاه های مقاومت بسیج حجت الاسلام والمسلمین رضایی ریاست محترم سازمان بسیج محلات کشور در ناحیه احمد بن موسی علیه السلام حضور یافتند. 
در ابتدای این بازدید، جناب سرهنگ خسروانی فرمانده محترم ناحیه احمد بن موسی (ع) ضمن خوشامدگویی به حضار و استقبال از هرگونه سرکشی و ارزیابی مجموعه تحت مدیریت خویش،  اقدامات صورت گرفته در بهبود عملکرد پایگاه ها را از لحاظ کیفی و کمی الگویی مناسب برای کشور دانستند. 
ایشان استفاده مثبت از محدودیت کرونایی و اجرای برنامه های مختلف از جمله اشتغال سیصد نفره در تولید ماسک و ایجاد تعاونی مجازی فروش کالای تولید شده توسط بسیجیان را نمونه واضحی از آن بر شمردند که حلاوت آن در مواردی مانند کمک های مومنانه کام نیازمندان را شیرین کرده است. 
سپس حجت الاسلام والمسلمین رضایی با عرض سلام و درود ریاست سازمان بسیج به آحاد جامعه بسیج،  حضور خویش را در راستای انتقال بدون واسطه مشکلات و ارزیابی موارد اجرایی دانستند که بتوانیم به نقطه ای برسیم که بسیج نماد مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی ایران باشد. 
ایشان کار بسیج را زمینه سازی حضور مردم در عرصه های مورد نیاز جامعه دانستند که باید با برنامه ریزی و ارزیابی عملکرد رده های بسیج خصوصا در پایگاه های مقاومت زمینه ساز این امر باشیم. ایشان این هدف را خواسته و دستور حضرت آقا دانستند که باید به اقتضای محله اجرا شود. 
 ریاست سازمان بسیج مساجد و محلات کشور کاهش بروکراسی های موجود در بسیج و راحت سازی روند اجرای امور از سطح فرماندهان تا پرداخت اعتبارات را هدفی دانستند که در ناحیه احمد بن موسی علیه السلام شاهد اجرای آن بوده و این امر سبب خرسندی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: