جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۰۳:۵۰
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۴۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
طی اقدامی ابتکاری
تنی چند از فرزندان دختر و پسر کارکنان سپاه جهرم، که به سن شرعی تکلیف جهت انجام واجبات و ترک محرمات رسیده اند، مورد تفقد قسمت فرهنگی خانواده آن ناحیه، قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، تنی چند از فرزندان دختر و پسر کارکنان سپاه آن ناحیه، که به سن شرعی تکلیف جهت انجام واجبات و ترک محرمات، رسیده اند، مورد تفقد قسمت فرهنگی خانواده آن ناحیه، قرار گرفتند.

بر همین اساس سروان پاسدار اسماعیل زارعی، مسئول فرهنگی خانواده سپاه جهرم، اظهار داشت: با هدف ارج نهادن به خانواده محترم کارکنان و همچنین نقش بستن خاطره ای شیرین از به سن تکلیف رسیدن بین فرزندان کارکنان آن ناحیه، با توجه به وضعیت موجود و عدم امکان برگزاری مراسم جشن تکلیف، طی اقدامی ابتکاری، به همراه حجه الاسلام گشتاسبی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جهرم، با حضور درب منازل کارکنان، با رعایت پروتکل های بهداشتی، با اهداء لوح تقدیر و هدیه به تنی چند از فرزندان به سن تکلیف رسیده کارکنان، از ایشان تقدیر شد.

وی با اشاره به اهمیت این موضوع و شکل گیری روحیه دین مداری بین فرزندان، از تأثیر ارزشی این برنامه بر روند رشد و تکامل دینی فرزندان در نهاد خانواده و همچنین اجتماع، تأکید نمود.

مسئول فرهنگی خانواده سپاه جهرم، از اهمیت تربیت دینی فرزندان، با هدف ساختن جامعه دینی با سرلوحه قرار دادن بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در این زمینه خبر داد و گفت: نهاد مقدس سپاه پاسداران به عنوان یک الگو، باید پیشران این حرکت دینی و فرهنگی باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: