جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۵۶:۱۸
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۴۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین ع خبر داد:
سرهنگ دوم پاسدار امیر قدرت جهرمی، اظهار داشت: اردوی سه روزه گروه جهادی شهید دادگستر از حوزه مقاومت امام حسین ع بخش کردیان، با ساخت یک باب حمام، در روستای کم برخوردار تشک از بخش مرکزی به مدت سه روز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، سرهنگ دوم پاسدار امیر قدرت جهرمی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین ع بخش کردیان، در گفتگویی کوتاه با تنویر، از برگزاری اردوی سه روزه جهادی گروه جهادی بسیجیان آن حوزه مقاومت، به مدت سه روز، در روستای تشک از بخش مرکزی، خبر داد.

سرهنگ قدرت جهرمی در ادامه به ساخت یک باب حمام، توسط گروه جهادی شهید دادگستر حوزه مقاومت بسیج امام حسین ع، در آن روستای کم برخوردار اشاره نمود و گفت: در شرایط کنونی جامعه و با توجه به بحران ویروس کرونا، از جمله فعالیتهای بسیج به غیر از تهیه و توزیع بسته های معیشتی، برگزاری اردوهای جهادی می باشد.

وی با اشاره به استقبال مردم از اردوهای جهادی بسیج که با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب از نمونه های بارز اقدام عملی انقلابی گری است، گفت: 8 نفر از بسیجیان حوزه مقاومت امام حسین ع طی این اردوی جهادی، با ساخت یک باب حمام و برگزاری جشن عید غدیر بین اهالی آن روستا، با حضور حجه الاسلام صحرائیان، مسئول تعلیم و تربیت سپاه جهرم، فعالیت خود را به پایان رساندند.
نام:
ایمیل:
* نظر: