آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۴۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
سرهنگ پاسدار علی‌محمد محمدی ضمن تقدیر از زحمات بی‌شائبه مدافعان سلامت بر لزوم افزایش بصیرت در عصر حاضر و اخلاص در کارها تاکید کرد
به گزارش تنویر، دومین جلسه از سلسله نشست‌های هیئت اندیشه‌ورز بسیج اساتید جامعه پزشکی استان فارس که با حضور معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی‌محمد محمدی در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات بی‌شائبه مدافعان سلامت بر لزوم افزایش بصیرت در عصر حاضر و اخلاص در کارها تاکید کرد و افزود: حوزه بهداشت و درمان کمک به نیازمندان را سرلوحه کار خویش قرار دهد.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس نیز در این نشست  بر لزوم تشکیل و ادامه جلسات اتاق فکر تحت عنوان هیئت‌های اندیشه‌ورز در اقشار مختلف به‌ویژه جامعه پزشکی تاکید کرد و گفت: برگزاری این نشست‌ها در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب ضروری است چرا که منجر به تحقق اهداف انقلاب نیز می‌شود.

در ادامه این جلسه اساتید حاضر نظرات و پیشنهادهای خود را در جهت پیشبرد هرچه بهتر اهداف جامعه پزشکی در موضوعات توزیع عادلانه خدمات بهداشت و درمان، ارتقای سلامت جامعه، فعالیت‌های فرهنگی و جذب هرچه بیشتر اساتید جوان و انقلابی ارائه کردند.

در این جلسه با اهدای لوح یادبود روز پزشک از زحمات کادر بهداشت و درمان و خدمتگزاران عرصه سلامت ایران اسلامی تقدیر شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: