پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۱۶:۵۶
کد خبر: ۱۲۴۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
بیانیه روز پزشک
بیانیه سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس به مناسبت روز پزشک
بیانیه سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس به مناسبت روز پزشک

بیانیه روز پزشک
بسم الله الرحمن الرحیم
پیامبر اعظم (ص) فرمودند : (دو نعمت هست که قدر آن دانسته نمی شود . نعمت سلامت و نعمت امنیت )
پزشکان ضامن سلامت جامعه ، امنیت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه الطاف الهی مرهم می گذارند و ثابت کرده اند که همواره با جان خویش مدافع حریم سلامت جامعه اند .
ایشان در همه صحنه های حساس بعد از انقلاب بزرگ اسلامی پا به پای سایر آحاد جامعه در این مسیر گام نهاده اند و روزهای سخت دفاع مقدس و در هنگام بلایا و بحران های طبیعی همواره پیشتاز بوده اند و با این همراهی هر بار سند افتخاری را به نام خود ثبت کرده اند.
 اکنون نیز که کره زمین و ساکنان آن با ویروس منحوس کرونا دست و پنچ نرم می کنند ،این پزشکان ایرانی هستند که با جان فشانی وتلاش شبانه روزی دست در دست سایر اعضای تیم سلامت ،سد محکمی در برابر این تهدید علیه سلامت بنا کرده اند و با اهداء جان به رسم شهداء دین خود را  به کشور ،ملت و اعتقاد خود  ادا می کنند.
 اینک که هر تلاش در راه سلامت حسنه است اینانند که در دسته ابرار و محسنین هستند.
 به رسم قدردانی امروز را که به یاد طبیب و حکیم نامدار ایرانی شیخ الرئیس ابوعلی سینا روز پزشک نامگذاری شده است را گرامی می داریم  و دست تک تک عزیزانمان را در گروه های مختلف پزشکی به گرمی می فشاریم ، خدا قوت گفته و برای سلامتی این عزیزان در برابر ویروس منحوس کرونا و سایر لحظات زندگیشان دعا می کنیم و امیدواریم خداوند متعال با نظر لطف خود همواره این انسان های ایثارگر و فرهیخته را مورد رحمت و برکت خود قرار دهد.
سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: