آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۴۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱
مسئول سازمان بسیج ادارات و كارمندان سپاه فجر:
رئیس سازمان بسیج ادارات و كارمندان سپاه فجر فارس از راه‌اندازی و تقویت میزهای خدمت جهادی مدیران در این استان به‌‌منظور رفع مشكلات مردم خبر داد.
رئیس سازمان بسیج ادارات و كارمندان سپاه فجر فارس امروز، ۲ شهریورماه در دیدار با آیت‌الله دژكام، نماینده رهبر معظم انقلاب در استان گفت: یكی از مباحثی كه تلاش می‌كنیم در این سازمان دنبال كنیم، راه‌اندازی و تقویت میزهای خدمت جهادی است تا بتوانیم از ظرفیت مدیران برای رفع مشكلات مردم بهره گیریم.

وی با اشاره به بحث كارآمدسازی ادارات با استفاده از ظرفیت سازمان بسیج ادارات افزود: نگاه سازمان بسیج ادارات و كارمندان نگاه سیاسی نیست و از ظرفیت تمام مدیران نهایت استفاده را خواهیم برد.

قناعتی همچنین گفت: یكی دیگر از مباحثی كه در سازمان بسیج ادارات دنبال می‌كنیم، مباحث خودمراقبتی و حراستی مجموعه‌های ادارات است تا كمترین خسارت‌ها را در مواقع بحران داشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج ادارات و كارمندان سپاه فجر فارس در ادامه مباحثی نظیر ویژگی‌های كارمند تراز انقلاب اسلامی و برپایی مسابقه جهاد خدمت را یادآور شد و گفت: یكی از مهم‌ترین مواردی كه باید بدان توجه كنیم بحث كیفی‌سازی ارائه خدمات به ارباب رجوعان ادارات است.

قناعتی همچنین به فعالیت هیئت اندیشه‌ورز بسیج ادارات اشاره كرد و گفت: هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج ادارات با حضور مدیران کل استان و نخبگان تاثیرگذار دنبال می‌شود كه از آیت‌الله دژكام نیز دعوت می‌شود تا در یكی از جلسات هیئت‌ اندیشه‌ورز و مجمع بسیج کارمندان این سازمان حضور یابند.

رئیس سازمان بسیج ادارات و كارمندان سپاه فجر فارس در پایان بر لزوم شناسایی مدیران تراز انقلاب اسلامی یا همکاری مجموعه نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان تأكید كرد.

آیت‌الله لطف‌الله دژكام نیز در این دیدار گفت: امروز می‌دانیم كه یكسری مشكلات در جامعه خود داریم چنانچه رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند كه دشمنان هم تحریف و هم سیاه‌نمایی می‌كنند اما مشكلاتی هم داریم و باید در جهت رفع این مشکلات گام برداریم.

وی با تصریح اینكه امروز در جامعه ما به دلیل فشارهای اقتصادی كه وجود دارد، نارضایتی زیاد شده است و باید برای آن فكری كرد، گفت: باید در جهت تلطیف فضای اجتماع گام برداریم تا این وضعیت سخت و تنش‌زا را به یك وضعیت لطیف و با آرامش تبدیل كنیم كه این كار را می‌توانیم با استفاده از ظرفیت بسیج انجام دهیم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس با بیان اینكه امروز حتی در مسائل خانواده هم مشكل داریم، گفت: باید همگی دست به دست هم دهیم و تلاش كنیم تا آرامش به جامعه بازگردد.

آیت‌الله دژكام یادآور شد: طی ماه‌های اخیر و به‌منظور رفع بخشی از مشكلات مردم، رهبر معظم انقلاب بحث كمك‌های مؤمنانه را مطرح كردند كه بعد از آن حس همگرایی مردم نسبت به قبل بسیار تغییر كرد.

امام جمعه شیراز با تأكید بر اینكه جامعه نیاز به محبت و دوستی عملی دارد، گفت: باید محبت كردن را به‌عنوان یك سرفصل در جامعه خود رواج دهیم.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینكه باید در تمام فعالیت‌هایی که در ادارات انجام می‌شود، تعهد و تخصص را با یكدیگر جمع كنیم، گفت: در اوایل انقلاب جنگی میان تعهد و تخصص راه انداخته بودند و امروز با وجود نیروهای متخصص متعهد، نمی‌توانند به این جنگ دامن بزنند.

آیت‌الله دژكام همچنین با تأكید بر اینكه امروز در مقابل دشمنان اسلام چاره‌ای جز مقاومت نداریم، افزود: نهایت مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان، دستیابی به پیروزی است و این یك وعده الهی است.

وی با بیان اینكه امروز در جبهه مقاومت از نظر نظامی تردیدی در برتری خود نداریم، افزود: انقلاب اسلامی، یك انقلاب فرهنگی اسلامی است لذا در این انقلاب تنها توانمندی نظامی كافی نیست.

نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس به تأیید رسمی رژیم صهیونیستی توسط دولت امارات اشاره كرد و گفت: چند روز قبل مشاهده كردیم كه دولت امارات چگونه به سمت صهیونیست‌ها رفته است و این‌ها به دلیل ضعف در دیدگاه‌ها و اعتقادات است البته باید بدانیم كه ما هم هنوز توانایی‌های خود را به دنیا را به طور کامل اثبات نكرده‌ایم.

آیت‌الله دژكام در ادامه سخنان خود با اشاره به ظرفیت سازمان بسیج ادارات گفت: در سازمان بسیج ادارات باید با تك تك بسیجیان ارتباط برقرار شود و احساس مسؤلیت آنان را بالاتر ببریم و قسمت‌هایی از ادارات كه در آن‌ها كار به‌درستی انجام نمی‌شود را شناسایی و مشكلات آن را رفع کنیم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس با تأكید بر اینكه باید انگیزه خدمت میان كارمندان بسیجی ایجاد شود، گفت: ایجاد انگیزه برای خدمت را میان كارمندان بالا ببریم و اگر بسیج ادارات این انگیزه را ایجاد كرد، كار با ارزشی انجام داده است.

وی از مسؤلان سازمان بسیج ادارات استان خواست تا این كار را به‌عنوان یك پروژه به سرانجام برسانند زیرا اگر چنین شود، رضایت‌مندی مردم نیز افزایش پیدا می‌كند.

آیت‌الله دژكام همچنین از وجود برخی قوانین دست و پاگیر انتقاد كرد و گفت:‌ در ایران برخی قوانین و مقررات از سال ۳۱ یا ۳۲ طوری برنامه‌ریزی شده است كه رونق تولید صورت نگیرد و چارچوب را به‌ گونه‌ای نوشتند كه مملكتی كه نفت دارد، بقیه موارد و تولیدات را برای چه می‌خواهد، به‌همین دلیل امروز می‌بینیم كه هر كار تولیدی كه می‌خواهد انجام شود، به مشكل برخورد می‌كند.

امام جمعه شیراز با یادآوری اینكه قریب ۷ سال پیش گفته شد كه نیاز به انقلاب اداری داریم، گفت: انقلاب اداری برای این است كه برای اخذ یك مجوز در ایران باید بیش از ۷۰ فعالیت انجام شود تا تنها یك مجوز صادر شود در صورتی كه با بررسی‌های انجام شده مشخص شد می‌توان این مجوز را با ۲۰ یا ۲۵ فعالیت صادر كرد و هیچ مشكل قانونی هم نداشته باشد و در این صورت می‌توانیم افزایش بهره‌وری داشته باشیم.

وی با بیان اینكه باید اصلاحات اداری را انجام دهیم، گفت: یك كارمند بسیجی در اداره باید در حد مدیر اداره سطح آگاهی داشته باشد و اصولاً بسیجی با آگاهی بسیجی می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: