کد خبر: ۱۲۴۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
دکتر ناصر جوکار- رئیس سازمان بسیج فرهنگیان فارس
ساختار انحراف در عالم اسلام، یک ساختمان پیش ساخته نبود بلکه این انحراف، آجر به آجر بالا آمد. کم کم منطق ابوسفیانی زیر پوست جامعه محمدی خزید تا اینکه معادله نبرد حضرت محمد(ص)و ابوسفیان،به معادله نبرد امام حسین(ع) با یزید بدل 
شد. 

کربلا، دعوای میان حقیقت اسلام و فرم اسلام بود
حسین بن علی(ع) در منطق حکومتی یزید، تبدیل شد به خوارج و یزید شرابخوار و عمال او جانشین خدا و رسول او درامر حاکمیت دین شدند.از زمانی که ابوسفیان به ظاهر تسلیم شد و از آن طرف خندق به این سوی خندق آمد، بذر نفاق در اسلام کاشته شد.
هم او که کاشانه اش ۲۰ سال کانون توطئه علیه اسلام بود و پسرش معاویه کاتب وحی شد و خال المومنین لقب گرفت. آنها می بایست شکست بدر را در صفین و عاشورا انتقام می گرفتند و چه عجیب خیمه عوض کردند و از دژهای انقلاب رسول ا... عبور کردند. همانان که خدایشان در بدر، هبل بود، با خدای جدیدی به نام ا... در عاشورا در مقابل پسر رسول ا... ایستادند. در بدر به قرآن تیر شلیک و در صفین و کربلا قرآن را بر سر نیزه بردند.
 حسین بن علی(ع)، بدست مشرکان ضربه نخورد که به دست همرزمان سابق خود ضربه خورد. حسین(ع)، به دست قیصر و سزار و کسری در یرموک و قادسیه کشته نشد که در کنار شهر کوفه پایتخت حکومت علی(ع) شهید شد. 
امام حسین(ع)، به فتوای موبد و مجوس و کشیش نصارا و یهود و احبار به شهادت نرسید، که به فتوای قاضی حکومت امام علی(ع) شریح به شهادت رسید. اسلام نیز با سلاح رستم فرخزاد ایرانی یا هراکلیوس رمی و یا شبهات و زبان ابو الاوجا و کفر گویی آنان زمین گیر نشد، که با روایات جعلی ابو هریره، ابودرداء، کعب الاحبار و ابوموسی اشعری  زمین گیر شد.
 به حقیقت، روح اسلام، پیش پای فرم اسلام بر زمین مالیده شده و این روند مسخ مذهب و تفکیک مذهب از حکومت، اخلاق از سیاست،  محتوا از فرم، هزار قرائتی کردن اسلام و مجهول الهویه کردن این دین مبین تا به امروز ادامه دارد و تا زمانی که اقتصاد، سیاست، فرهنگ و حاکمیت را به عرصه های حقیقی عبادت تعریف نکنیم  و نگاه مال التجاره ای بدان داشته باشیم، آش همین است و کاسه همین.
 بدانیم هنوز هم یزید زنده است و درود بر مسلمانی که یزید زمان را از زیر رنگ و لعاب و گریم حقوق بشر بشناسد. هرگز تاریخ از یزید ومکتب امام حسین خالی نمانده و هنر ما آن است که نه فقط در نبرد تنزیل که در نبرد تأویل و تحریف نیز دشمن شناس باشیم وگرنه نیم گرم شعور کفایت می کند که در نبرد تنزیل بدانیم سرباز رزمنده در جبهه عراق بوده یا ایران.
 اگر امروز مرز و خیمه گاه امام حسین(ع) را شناختی مرد میدانی، وگرنه نام من و تو نیز در اردوگاه یزید و یزیدیان زمان سرشماری خواهد شد. مرد میدانی، بسم ا...
نام:
ایمیل:
* نظر: