آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۴۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
احسان مدبری:
مربی کاهش آسیب‌های اجتماعی معاونت سپاه فجر فارس گفت: این دوره‌های تربیت مربی، ویژه ۲ هزار نفر از فرهنگیان، فرماندهان پایگاه‌های بسیج، سرگروه حلقه‌های صالحین بسیج و مدیران محلات اسلامی برگزار شد.
به گزارش تنویر، احسان مدبری با اعلام خبر برگزاری «دوره‌های آموزش مجازی تربیت مربی پیشگیری از اعتیاد» گفت: از آن‌ جهت که پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیازمند برون‌رفت از حصار کارهای معمول و مرسوم است و به اقدام جهادی و شبانه‌روزی احتیاج دارد هم‌اکنون در شرایط خاص بحران کرونا، معاونت اجتماعی سپاه فجر، علاوه بر پیگیری انجام کمک‌های مؤمنانه به آسیب‌دیدگان از کووید ۱۹، موضوع آموزش مجازی مربیان پیشگیری از اعتیاد را در دستور کار دارد.

وی افزود: این دوره‌ها ویژه دو هزار نفر از فرهنگیان، فرماندهان پایگاه‌های بسیج، سرگروه حلقه‌های صالحین بسیج و مدیران محلات اسلامی است که با حضور اساتید و اعضای محترم هیئت‌علمی دانشگاه شیراز و علوم پزشکی در محورهای تاریخچه، تعریف مواد، مصرف، سوءمصرف و وابستگی، مدل زیستی - روانی و اجتماعی مواد به مدت یک هفته برگزار شد.

مدیر کاهش آسیب‌های اجتماعی معاونت اجتماعی سپاه فجر فارس یادآور شد: سپاه و بسیج بنا دارند به‌ دور از جنجال‌های رسانه‌ای مرسوم به‌ صورت عملیاتی و مصداقی در راستای کاهش آسیب‌های جامعه تلاش کنند.

مدبری افزود: بنا داریم در این مسیر همه ظرفیت‌ها را هم‌جهت و هم‌سو نماییم و معتقدیم تنها اقدام قرارگاهی است که می‌تواند راهگشای مشکلات موجود باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: