جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۴۵:۳۰
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۴۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
به همت خیرین و بسیجیان جهرمی
فرمانده سپاه جهرم از تهیه و توزیع 2 هزار بسته معیشتی و یک هزار بسته لوازم التحریر، در دومین مقطع از مرحله دوم کمک های مومنانه، به مناسبت دهه اول محرم و فرارسیدن سال تحصیلی جدید، خبر داد و افزود: ارزش ریالی این بسته ها پنج میلیارد و پانصد میلیون ریال می باشد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی جابری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آن شهرستان، در آئین رزمایش مواسات و کمکهای مومنانه، که به مناسبت دهه اول محرم و فرا رسیدن سال تحصیلی جدید، در مصلای بزرگ نماز جمعه جهرم، با حضور امام جمعه ، فرماندار و تنی چند از مسئولین آن شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: به همت بسیجیان پایگاهها و حوزه های مقاومت محلات و اقشاری و همچنین خیرین نیک اندیش، تعداد دو هزار بسته معیشتی تهیه و آماده توزیع بین نیازمندان می باشد.

وی در ادامه گفت:این 2 هزار بسته معیشتی شامل: برنج، روغن، حبوبات، رب گوجه، ماکارونی، سویا، نمک، مواد شوینده و ... می باشد که هر بسته حدود 2 میلیون و پانصد هزار ریال، ارزش ریالی دارد.

فرمانده سپاه جهرم، ضمن یادآوری سه مقطعی بودن مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک های مومنانه، که مقطع اول آن، از عید قربان تا غدیر بوده و مقطع دوم آن در دهه اول محرم و همزمان با بازگشایی مدارس می باشد، از تهیه و توزیع یک هزار بسته لوازم التحریر به ارزش 500 میلیون ریال خبر داد و گفت: بسته های لوازم التحریر به همراه بسته های معیشتی توسط حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج، بین دانش آموزان نیازمند و خانواده های ایشان، در این ایام، توزیع خواهد شد.

سرهنگ احمدی بر تداوم جمع آوری کمک های مومنانه در دومین مرحله از رزمایش مواسات و توزیع آن بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا، تأکید نمود و افزود: ضمن رعایت دستورالعملهای بهداشتی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا، علی الخصوص با فرا رسیدن سال تحصیلی جدید، سومین مقطع از رزمایش مواسات و کمک های مومنانه در دهه آخر ماه صفر برگزار میشود. 



نام:
ایمیل:
* نظر: