سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۱۱:۳۱
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۴۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
تعامل با ناجا
به گزارش تنویر مرودشت، امروز چهارشنبه مورخ 99/6/5 به دعوت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مرودشت از فرمانده نیروی اننتظامی شهرستان مرودشت و کادر انتظامی شهرستان جلسه ای تحت عنوان "تعامل با ناجا" در سپاه مرودشت برگزار شد.

این جلسه، با حضور فرمانده ناحیه مرودشت، فرمانده نیروی انتظامی، نمایندگان ولی فقیه سپاه و ناجا، مسئولین حفاظت، اطلاعات عملیات سپاه و ناجا، فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج و فرماندهان کلانتری شهرستان با محوریت تعامل و ارتباط هر چه بیشتر و بهتر ناجا با مجموعه سپاه و همفکری و هم اندیشی در مورد مسائل شهرستان مرودشت برگزار شد.

در این جلسه ابتدا سرهنگ پاسدار برادر هاشم جمالی ضمن خوش آمدگویی به مهمانان و تسلیت بمناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، محوریت سخنان خود را به حفظ تعامل و برابری با برادران نیروی انتظامی و برقراری صمیمیت،همدلی و همکاری بیشتر قرار داد. و سپاه را همیار و همکار نیروی انتظامی خطاب قرار دادند. و اعلام کردند مجموعه سپاه در حفظ امنیت و آرامش شهرستان و کشور در کنار مجموعه ناجا خواهد بود و ایفای نقش خواهد کرد.

در ادامه جلسه، جناب سرهنگ برادر زینعلی نیز تاکید بسیاری بر موضوع حفظ وحدت و همکاری بیشتر با مجموعه بسیج داشتند و افزودند: "بنده طبق تجربه ای که داشتم، هر کجا که بچه های بسیج در موضوعی ورود میکردند خیلی سریع و به موقع مشکلات حل میشد" و ما از ظرفیت بسیج استفاده خواهیم کرد و تلاشمان بر این است که سپاه و نیروی انتظامی در کنار به حفظ امنیت و آرامش جامعه اهتمام بورزند.

در پایان جلسه نیز سروان پاسدار برادر علی قانع، گزارش از تعامل با ناجا در سال گذشته را به به سمع و نظر حضار رساند.

نام:
ایمیل:
* نظر: