پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۵۱:۳۸
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۴۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸
به همت بسیجیان حوزه مقاومت فاطمه الزهرا س جهرم تا کنون
فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا س جهرم گفت: کمک های مومنانه جمع آوری شده آن حوزه، در قالب تهیه جهیزیه، بسته های معیشتی، طبخ غذای گرم، تهیه پوشاک، چادر، لوازم التحریر بوده است.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، خانم جباریان فرمانده حوزه مقاومت فاطمه الزهرا س، آن ناحیه، در مصاحبه با تنویر، گفت: به همت خواهران بسیجی آن حوزه مقاومت، در دومین مرحله از رزمایش بزرگ مواسات و کمک های مومنانه، یک میلیارد و 200 میلیون ریال، توسط خیرین و بسیجیان پایگاههای مقاومت، به این امر اختصاص یافته است.


خانم جباریان با اشاره به همت والای خواهران بسیجی در عرصه های مختلف مبارزه با ویروس منحوس کرونا، افزود: کمک های مومنانه جمع آوری شده آن حوزه در قالب تهیه جهیزیه، بسته های معیشتی، طبخ غذای گرم، تهیه پوشاک و چادر و ... بوده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از عید قربان تا کنون، تعداد 400 بسته معیشتی به ارزش 800 میلیون ریال تهیه و بین اقشار نیازمند توزیع شده است.

فرمانده حوزه مقاومت فاطمه الزهرا س جهرم با اشاره به مشکلات و تبعات اقتصادی پدید آمده از شیوع بیماری کرونا، از تهیه 3 سری جهیزیه به ارزش 240 میلیون ریال به همت خیرین و بسیجیان اشاره داشت و گفت: در این مدت بیش از 600 پرس غذای گرم به ارزش 65 میلیون ریال تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

خانم جباریان با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید و مشکلات برخی از دانش آموزان کم برخوردار، در تهیه لوازم التحریر، از تهیه و توزیع 155 بسته لوازم التحریر به ارزش 80 میلیون خبر داد.

وی در پایان از دیگر فعالیتهای بسیجیان آن حوزه را تهیه 8 بسته پوشاک و چادر مشکی به ارزش 10 میلیون ریال عنوان داشت و افزود: جهت حفاظت و حراست از حجاب اسلامی، باید امکانات و شرایط آن نیز جهت استفاده بانوان، فراهم باشد، مانند تهیه چادر مشکی، که شرایط بد اقتصادی امروز و تهاجم بی امان فرهنگی غرب، یکی از آسیب های جدی به این دستور صریح قرآنی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: