آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۴۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
فرمانده سپاه فجر تاکید کرد:
فرمانده سپاه فجر گفت: دفاع مقدس برگرفته از نهضت و فرهنگ عاشوراست و همین فرهنگ عاشورا موجب دفاع از حریم‌های اهل بیت(علیهم السلام) شده است.
سردار یدالله بوعلی در نشست ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس استان فارس گفت: در راستای بزرگداشت هفته دفاع مقدس باید تمامی ادارات، نهادها و سازمان‌ها برنامه‌ریزی لازم و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های خود جهت گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس استان داشته باشند.

وی با بیان اینكه باید توجه داشته باشیم که بزرگداشت دفاع مقدس در دو محور تقویت ارزش‌های دینی و ملی است، تصریح کرد: دفاع مقدس برگرفته از نهضت و فرهنگ عاشورا است و همین فرهنگ عاشورا باعث شده است اكنون یک جوان حاضر باشد جان خود را فدا و از حرم‌های اهل بیت(علیهم السلام) دفاع کند.

فرمانده سپاه فجر افزود: تمام سیاست‌گذاری حوزه دفاع مقدس باید در اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس انجام شود چرا که این اداره متولی اصلی حوزه دفاع مقدس استان است و این اقدام منجر به ایجاد وحدت و انسجام می‌شود.

وی با بیان اینکه به منظور بزرگداشت هفته دفاع مقدس باید همه ادارات، نهاد‌ها و سازمان‌ها برنامه ریزی لازم و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های خود جهت گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس ستان بکار ببرند، اظهار کرد: باید توجه داشته باشیم که موضوع دفاع مقدس حول دو محور تقویت دینی و حس ملی است.

سردار بوعلی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس نیز برگرفته از نهضت و فرهنگ عاشورا است که همین فرهنگ عاشورا باعث شده یک جوان جان خود را فدا و از حرم‌های اهل بیت (علیهم السلام) دفاع کند.

فرمانده سپاه فجر افزود: همه سیاست گذاری حوزه دفاع مقدس باید در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس انجام شود چرا که این اداره متولی اصلی حوزه دفاع مقدس استان است و این اقدام منجر به ایجاد وحدت می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: