آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۴۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
معاون فرهنگی سپاه فجر:
سرهنگ پاسدار حسن گلزار گفت: رسانه های هتاک غرب در صدد تقویت گرایش های اسلام ستیزانه درجامعه خود هستند و این دشمنی آشکار رسانه ای با دین مبین اسلام هرچند وقت یکبار در قالب این گونه هتاکی ها خودش را نشان می دهد.
به گزارش تنویر، معاون فرهنگی سپاه فجر اهانت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت مقدس پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله) را گناهی نابخشودنی دانست و افزود: دشمنی امپریالیسم غرب در فاز رسانه ای و جنگ نرم، ریشه دار، هدفمند و در راستای تحریف و وارونه نشان دادن چهره دین اسلام و شخصیت بزرگوارِ پیامبر مهربانی و رحمت (ص) است.

وی ادامه داد: رسانه های هتاک غرب در صدد تقویت گرایش های اسلام ستیزانه درجامعه خود هستند و این دشمنی آشکار رسانه ای با دین مبین اسلام هر چند وقت یکبار در قالب این گونه هتاکی ها خودش را نشان می دهد.

سرهنگ پاسدار حسن گلزار ادامه داد: این رسانه ها از ابزارهای هنری برای نشان دادن این دشمنی و کینه ورزی بیشترین استفاده منفی را دارند و به عنوان ابزاري در راستای گسترش امواج اسلام هراسی و اسلام ستیزی توسط قدرت های غربی و صاحبان زر و زور در این کشورها به كار گرفته می شوند.

وی افزود: فعالان عرصه رسانه، فرهنگ و هنر در سراسر جهان اسلام به نوبۀ خود و در قالب تولیدات رسانه ای، فرهنگی و هنری پاسخ درخور و شایسته ای را به این نشریه هتاک فرانسوی خواهند داد.

معاون فرهنگی هنری سپاه فجر خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) سیاست‌های عمیقا ضد اسلامی صهیونیست‌ها و دولت‌های استکباری را عامل این‌گونه حرکت‌های هتاکانه و اهانت آمیز دانسته و در پیام خود به این موضوع مهم اشاره فرموده اند که «این حرکت در این برهه‌ زمانی می‌تواند به انگیزه‌ منصرف کردن ذهن ملت‎ها و دولت‌های غرب آسیا از نقشه‌های شومی باشد که آمریکا و رژیم صهیونیستی برای این منطقه در سر دارند.»
نام:
ایمیل:
* نظر: