آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۴۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴
مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس:
سرهنگ پاسدار کوشکی مدیركل از اجرای بیش از ۷ هزار برنامه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در استان فارس خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با در نظر گرفتن پروتكل‌های بهداشتی و فاصله‌‌گذاری اجتماعی اجرا خواهند شد.

به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار سعید كوشكی جهرمی با بیان اینکه برنامه‌ریزی لازم در جهت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سطح استان صورت گرفته است، گفت: در سطح استان بیش از ۷ هزار برنامه در ایام بزرگداشت چهل سالگی هفته دفاع مقدس صورت گرفته است که از این تعداد ۴ هزار و ۵۰۰ برنامه توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج و سپاه استان برگزار خواهد شد.

وی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته از ابتدای شروع برنامه‌های بزرگداشت چهل سالگی از ابتداس سال ۹۹ پرداخت و گفت: یکی از بزرگ‌ترین کارهای صورت گرفته در استان برپایی نمایشگاه دائمی دفاع مقدس در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان است که هدف آن انتقال فرهنگ و دستاوردهای دوران دفاع مقدس به نسل جوانان دانشجویان و دانش‌آموزان است.

دبیر ستاد بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس استان فارس همچنین گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با صدا و سیمای مرکز فارس ۱۱ شب برنامه زنده تلویزیونی به‌مناسبت بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس از مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس تهیه و پخش خواهد شد.

مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس دیگر برنامه کلان این ایام را چاپ کتاب‌های حوزه دفاع مقدس دانست و افزود: در نظر داریم تا پایان سال یك‌صد جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس تهیه و چاپ کنیم که تعدادی از این کتاب‌ها تاکنون تهیه شده است و در هفته دفاع مقدس از آن‌ها رونمایی خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: