کد خبر: ۱۲۴۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس ستاد بزرگداشت اين هفته در نمازخانه ناحیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید،در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس ستاد بزرگداشت اين هفته با حضور جانشین فرماندهی،نمایندگی ولی فقیه،مسئولین قسمت ها و فرماندهان حوزه های مقاومت شهری،روستایی و اقشار ناحیه در نمازخانه ناحیه برگزار شد.
سرگرد پاسدار محمدرضا قربانی مدیر فرهنگی هنری ناحیه ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس،تصریح کرد: چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس،امسال با شعار "ما قوی هستیم" برگزار می شود.
برادر قربانی اظهار داشت:امسال به علت شیوع کرونا،شیوه اجرای برنامه ها تغییر کرده و اکثر برنامه ها در قالب فضای مجازی و رسانه ای اجرا می گردد.
وی در ادامه به اجرای بیش از 200 عنوان برنامه با موضوعات فرهنگی،بصیرتی،ورزشی وآموزشی در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت:برنامه های هرکوچه،یک حسینیه-تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و تعظیم مقام شامخ شهدا-خاطره گویی رزمندگان دوران دفاع مقدس-تجلیل از یادگاران و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس-تهیه و توزیع محتوای ویژه دفاع مقدس در فضای مجازی-استمرار رزمایش کمک مؤمنانه(تهیه و توزیع بسته معیشتی برای خانواده های آسیب دیده از شیوع کرونا) از جمله برنامه های شاخص این هفته می باشد.
در ادامه جلسه،سرهنگ نظری جانشین فرماندهی ناحیه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت:این برنامه ها با تقویت روحیه ایثار،کمک به اقشار ضعیف و خنثی سازی نقشه و مکر دشمنان انجام می گیرد و سپاه و بسیج تا آخرین لحظه از هیچ خدمتی برای مردم فروگذار نخواهد کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: